Gå til innhold

å grete....


djevel

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det du skrev til meg.Håper vi kan få mulighet til å treffes en gang. Ja, jeg er som regel både oppe og nede,men det er ganske lenge siden jeg var oppe. Er ganske trist,lei og redd om dagen. Vet ikke hva jeg skal gjøre.....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fine er at du fortsetter å skrive her inne, for det tror jeg faktisk hjelper deg. Du får ut masse følelser og steam, og du opplever å få støtte fra både kjente og ukjente - er det ikke herlig å vite at det er folk bryr seg?!!

Håper det snur for deg snart, du fortjener en opptur nå!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine er at du fortsetter å skrive her inne, for det tror jeg faktisk hjelper deg. Du får ut masse følelser og steam, og du opplever å få støtte fra både kjente og ukjente - er det ikke herlig å vite at det er folk bryr seg?!!

Håper det snur for deg snart, du fortjener en opptur nå!

Klem fra Grete :-)

Grete vennen!

Ja jeg synes det er kjempekoselig å se at det faktisk er folk som bryr seg. Men har bryr de seg for hva du har opplevd, ikke for hvem du er.Ikke til å begynne med.Og jeg synes at det er litt godt,for alle andre steder liker folk deg for den du er,ikke for hva du har opplevd.

Men nå begynner jeg å bli litt små lei.En liten opptur hadde ikke gjort noe nå.Jeg kommer ikke på støttesentret i morgen heller,for "dama mi" er syk.

Dumt,for jeg hadde gledet meg,siden jeg er så trist og lei.

Klemeliklem til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...