Gå til innhold

Fy søren så ekkelt!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er sånn som skjer fra tid til annen. Jeg har opplevd en pakke havregryn (også AXA) full av døde biller. Nå har ikke jeg noe behov for å flæsje dette i VG eller Dagbladet, og heldigvis så jeg det før noen spiste det. Jeg sendte rett og slett pakken i retur til Axa, fortalte hvor og når den var kjøpt, og sa jeg regnet med at de ville ha beskjed om slike episoder. Jeg fikk en takk i retur, samt en diger kasse full av Axa produkter.

Verre var det med den øllen moder'n skulle kose seg med for mange år siden en varm sommerdag, som viste seg å være full av døde larver. Ikke lett å se i en brun flaske. Bryggeriet kompenserte med en kasse øl, syntes det var litt smålig egentlig...

Dette er sånn som skjer fra tid til annen. Jeg har opplevd en pakke havregryn (også AXA) full av døde biller. Nå har ikke jeg noe behov for å flæsje dette i VG eller Dagbladet, og heldigvis så jeg det før noen spiste det. Jeg sendte rett og slett pakken i retur til Axa, fortalte hvor og når den var kjøpt, og sa jeg regnet med at de ville ha beskjed om slike episoder. Jeg fikk en takk i retur, samt en diger kasse full av Axa produkter.

Verre var det med den øllen moder'n skulle kose seg med for mange år siden en varm sommerdag, som viste seg å være full av døde larver. Ikke lett å se i en brun flaske. Bryggeriet kompenserte med en kasse øl, syntes det var litt smålig egentlig...

Åh fy søren, masse larver i ølen..så ekkelt egentlig. Heldigvis har jeg aldri opplevd noe sånt, og håper det fortsetter sånn. Jeg har fobi mot små kryp!!

Gjest fra bergen

''Jeg fikk en takk i retur, samt en diger kasse full av Axa produkter.''

Uten biller?

Annonse

Huff. Fy farao så ekkelt, jeg har spist denne noen ganger. Vet ikke om det frister til gjentagelse. Proteiner er bra, men det får da være måte på hvordan man skal få det servert. Fysj, tror jeg hadde spydd av det selv. ÆSJ

Det mest idiotsikre må nok være å lage sin egen müsli! Finnes flere gode oppskrifter.

Huff. Fy farao så ekkelt, jeg har spist denne noen ganger. Vet ikke om det frister til gjentagelse. Proteiner er bra, men det får da være måte på hvordan man skal få det servert. Fysj, tror jeg hadde spydd av det selv. ÆSJ

Det mest idiotsikre må nok være å lage sin egen müsli! Finnes flere gode oppskrifter.

Ja, nemlig:) Jeg bruker weetabix og den funker utmerket for meg. Er til og med anbefalt av Grethe Roede ;)

Derfor jeg ikke spiser musli mer. Husker en episode for noen år siden, en annen type musli med insekter i :(

Fysssssssssssssj!

Den saken var også Go Dag om jeg husker rett...jeg brukte å spise det ofte før. men mista lysten etter den forrige saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...