Gå til innhold

Pris på brukt komfyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Shira :o)

Vi solgte en tilsvarende komfyr på Finn for et par år siden. Vi averterte den for 500 kr og den var solgt på en time.

500 hundre var det jeg tenkte. Den er i tipp topp stand. Jeg ville egentlig gi den bort jeg, men mottaker ville gi noe tilbake. Jeg har ikke peiling på priser og slikt, jeg pleier å gi dem som trenger det gratis dersom jeg har for mye, men her vil mottaker ikke ta i mot uten å betale noe.

Jeg tror ikke jeg ville tatt mer enn 5-700 for den. 10 år er ganske gammelt. :)

Jeg fikk litt småsjokk når jeg tenkte over når den var kjøpt, jeg synes ikke det er sååå lenge siden jeg og sambo skulle handle sammen for første gang i ny leilighet. ;o)

Komfyrer i dag er jo knapt laget for å vare mer enn ti år. Jeg ville derfor ikke tatt mer enn 1000 kr. for den.

Mer en tusen er ikke aktuelt nei. Den virker helt fint altså, er en god komfyr. Den har stått lagret på kjøkkenet i en leilighet vi har, men den har ikke vært i bruk de siste årene annet enn helt sporadisk.

Tror ikke jeg ville ha kjøpt en 10 år gammel komfyr, ei heller forventet å få penger for den...

Jeg forventet ikke penger, men mottaker vil gi noe for den. Den virker bra og mottaker er i en situasjon hvor hun trenger den nå. Bomkjøp på Finn gjør at mottager heller vil hente den hos meg. Vi bor litt grisegrent til også, så det er ikke så mange Finnannonser som er aktuelle heller. :o)

Max. 500

Noe slikt jeg tenkte. :o)

Jeg er ikke ute etter å få mye penger altså, men de vil ikke ta i mot den uten at jeg får noe, siden jeg er totalt blåst på hva brukte ting koster, så spør jeg.

Jeg liker ikke å ta betalt for ting, en gang gav jeg bort gode ting til noen som trengte det, de har nå solgt det videre og tjent penger (kjøpte nytt selv). Jeg er nok ingen kremmer jeg nei ;o)

Annonse

Gjest bytt den mot noe

[quote name=Shira :o)' timestamp='1285323853' post='4441118]

Noe slikt jeg tenkte. :o)

Jeg er ikke ute etter å få mye penger altså, men de vil ikke ta i mot den uten at jeg får noe, siden jeg er totalt blåst på hva brukte ting koster, så spør jeg.

Jeg liker ikke å ta betalt for ting, en gang gav jeg bort gode ting til noen som trengte det, de har nå solgt det videre og tjent penger (kjøpte nytt selv). Jeg er nok ingen kremmer jeg nei ;o)

Noen flasker god vin er grei betaling. Si navnet på en vin du liker som feks koster 160,- og si de får den mot tre slike flasker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...