Gjest Nord3 Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Det er en person som gjør akkurat som h*n vil med meg. Jeg sier ifra om hva som er gale og ber personen som å være grei. Likevel skjer de samme tingene om og om igjen. Hvis jeg sier så mye som et skeivt ord til denne personen ekploderer h*n. H*n går rundt og sprer usanheter om meg og gode venner blir mer skeptisk til meg. Hvordan går man frem for å få slutt på sånt ? 0 Siter
Gjest skal vi danse? Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Få noen til å banke ham opp en mørk kveld. Skrem dritten ut av ham! 0 Siter
Gjest hhgg Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Hva med å kutte kontakten hvis det er mulig? 0 Siter
Gjest hhgg Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Hadde han "bare" baksnakket deg så kunne det kanskje ha ordnet seg om du snakket med vedkommende, men hvis han "smeller" på deg hele tiden er det nok ikke noe håp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.