Gå til innhold

Pedigree hundemat, bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er bra hundemat som vi får kjøpt i kolonialbutikk?

Er det ikke Labb som har fått så god kritikk da tro? Selges kanskje ikke i dagligvaren akkurat, men.

Lenge siden jeg var oppdatert på utvalgte dyrefór i dagligvaren, men generelt er slike produsenter ikke altfor opptatt av kvalitet. Det inneholder gjerne mye fett og salt, salt kan skade nyrene.

Mange dyreeiere vil nok stolt kunne proklamere at deres dyr har da klart seg fint på whiskas hele livet, men det er vel liten grunn til å stoppe kravet ved "å klare seg fint". Hva med å kjøpe kvalitet når en først har skaffet seg dyr.

Mitt pesonlige standpunkt der, altså. :-)

Er det ikke Labb som har fått så god kritikk da tro? Selges kanskje ikke i dagligvaren akkurat, men.

Lenge siden jeg var oppdatert på utvalgte dyrefór i dagligvaren, men generelt er slike produsenter ikke altfor opptatt av kvalitet. Det inneholder gjerne mye fett og salt, salt kan skade nyrene.

Mange dyreeiere vil nok stolt kunne proklamere at deres dyr har da klart seg fint på whiskas hele livet, men det er vel liten grunn til å stoppe kravet ved "å klare seg fint". Hva med å kjøpe kvalitet når en først har skaffet seg dyr.

Mitt pesonlige standpunkt der, altså. :-)

''Er det ikke Labb som har fått så god kritikk da tro? Selges kanskje ikke i dagligvaren akkurat, men. ''

Felleskjøpet ja. De har også fått et for som heter Appetitt. Tror jeg satser på det.

Annonse

Onsdag1365380628

Jeg personlig styrer unna slike tilbud i dagligvarebutikken og handler hundematen på dyrebutikk. Nå har jeg en liten hund og behøver ikke tenke på pris når jeg kjøper for.

Men, for mange år siden hadde jeg en stor hund som spiste masse og da kunne jeg falt for et slikt tilbud. Hunden min var frisk og sunn hele livet med blank pels og godt humør, så jeg tror ikke den led noen nød om den fikk servert såkalt billigfor.

Gjest ikke kjøp det dyre hundeforet!

Den er bra ja! Hundemat i vanlige butikker fungerer like godt som dyrt hundefor kjøpt hos dyrebutikk eller veterinær.

Har prøvd det meste gjennom 20 år med hund og kan ikke se noen som helst forskjell på mine hunder i forhold til hva jeg har servert dem! Hverken på pelskvaliteten eller energinivået eller allergier.

Men jeg serverer også rester etter middag innimellom og der vanker det både godt kjøtt og lign. delikatesser som gjør at mengden av mat blir alsidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...