Gå til innhold

Hei kjente og ukjente!


Gjest Lind@

Anbefalte innlegg

Ville bare gi en god klem til alle som sliter og til alle som har kommet seg noen steg videre. Også en god klem til alle som gir støttende og trøstende ord.

Til de av dere som kjenner meg; det går forholdsvis bra med meg nå, er ikke så aktiv her inne lenger. Tar et skippertak i ny og ne for å lese innleggene her! Er ferdig med utdannelsen min og har kommet meg i arbeid.

Til tider er det tøft. Nå nærmer det seg rettsak nr.2. Jeg gruer meg ihjel. Får bare håpe jeg klarer meg gjennom denne gangen også....

Kryss noen fingrer for meg da i oktober!! Tror jeg trenger det.

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lind@,

Så hyggelig å se deg! Kjempekoselig! Og veldig lenge siden!

Jeg har forsøkt å sende en epost til deg, men er ikke sikker på om jeg har rett epost. Kan du sende en epost til meg?

[email protected]

Gratulerer med utdannelse og jobb! Og sender deg MASSE styrke til oktober.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lind@,

Så koselig å høre fra deg, og at det går bra med deg. Det var vel deilig å komme seg i arbeid og håper at du trives! Jeg tror ikke du blir noe mindre modig denne gangen. Du har vært og er kjempetøff, og krysser alle fingrer og ben for deg, og du klarer det denne gangen også!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lind@!

Så kos å se deg igjen her inne! Og gratulerer med ferdig utdannelse, det er jammen bra gjort av deg!

Vi savnet deg da vi hadde treff her i Stavanger. Håper du kan bli med neste gang!

Og så må du skrive her og fortelle hvordan du har det når rettssaken nærmer seg. Vi er her og støtter deg, det vet du!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...