Gå til innhold

Grusom opplevelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøsj, sånt skjer. Hvis det er en god og varm kåpe kan du jo bare ha den på inne også, så sparer du litt på ved:)

''Pøsj, sånt skjer. Hvis det er en god og varm kåpe kan du jo bare ha den på inne også, så sparer du litt på ved:)''

Jeg setter pris på slike gode argumenter. Jeg ble nemlig fanget av et par fine ullgensere i forrige uke...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

37

• frosken

11

• Mandolaika

8

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''ja det er det!!!!!

– oppmerksomhettriks''

Når noen reagerer så negativt på en humoristisk tråd som denne, så lurer jeg på om de sliter med sjalusiproblematikk?

Enig.

Skrevet

Du bør tone slike saker ned. "Grusom opplevelse" trigger kanskje noe i misbrukte personer.

At du gjør narr av meg, hjelper ikke dem som faktisk reagerer....

Ikke tull da, hidi :-) Det er fredag kveld, cathlin prøver å avreagere etter en lang uke med en humoristisk tråd på dol (noen hun er bedre på enn de fleste), det er på åpent forum og såpass må vi kunne unne oss...

Skrevet

Ikke tull da, hidi :-) Det er fredag kveld, cathlin prøver å avreagere etter en lang uke med en humoristisk tråd på dol (noen hun er bedre på enn de fleste), det er på åpent forum og såpass må vi kunne unne oss...

Nei. Stein meg! Stein meg! Jeg vil være offeret! :-)

Skrevet

''Pøsj, sånt skjer. Hvis det er en god og varm kåpe kan du jo bare ha den på inne også, så sparer du litt på ved:)''

Jeg setter pris på slike gode argumenter. Jeg ble nemlig fanget av et par fine ullgensere i forrige uke...

Det akkurat det som skjer. Man blir fanget av dem, samtidig som det dukker opp en ekspeditør som sier hvor fine de er på deg. Også forteller de at AKKURAT det plagget er egentlig det fineste de har og så fantastisk at du fant akkurat det. Så er det gjort. Jeg har egentlig lyst til å ha med meg en sånn ekspeditør med meg hjem som forteller meg hvor bra jeg ser ut i alle klærne mine og generelt.

Gjest ingen nick
Skrevet

Ja, herlighet, livet er sannelig overfylt av meget alvorlige ting og tang, så litt humor må vi unne oss.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

''ja det er det!!!!!

– oppmerksomhettriks''

Når noen reagerer så negativt på en humoristisk tråd som denne, så lurer jeg på om de sliter med sjalusiproblematikk?

Enig jeg også.

Skrevet

Jeg vet, jeg vet. Selv ble jeg fanget av en særs ufornuftig ermeløs topp til 7-800 kroner i dag. Men med langermet t-shirt inni, eller jakke utenpå kan det kanskje forsvares? Hva synes du? Multifunksjonell i og med at den fungerer både vinter- og sommerstid, og anvendelig både til hverdags og fest for ikke å si i jobbsammenheng?

Jeg har gjemt den innerst i skapet inntil videre, men jeg tror vel egentlig ikke noen her hjemme i det hele tatt legger merke til at jeg har ny topp, i og med at jeg har 20 andre i samme stil.

Skrevet

Å så forferdelig synd det er på deg som bare sånn uten videre kjøper ei kåpe til 3500. Noen av oss spiser ris og tunfisk for å klare å spare 500 pr mnd så vi etter 7 mnd kan kjøpe nye briller. Du har det sikkert helt forferdelig.

Kanskje du burde velge rimeligere briller? Eller innse at vi alle prioriterer - forskjellig? :))

Gjest knutemor
Skrevet

minner meg om den kjolen jeg kjøpte til over 800 kroner for et halvt år siden. Den så så fint ut der og da, men da jeg kom hjem så passet den ikke i det hele tatt. Så utrolig kjipt.Hvordan er det så skulle selge en kjole på Finn eller andre steder? Synes den er for fin til Freetex

Skrevet

Jeg vet, jeg vet. Selv ble jeg fanget av en særs ufornuftig ermeløs topp til 7-800 kroner i dag. Men med langermet t-shirt inni, eller jakke utenpå kan det kanskje forsvares? Hva synes du? Multifunksjonell i og med at den fungerer både vinter- og sommerstid, og anvendelig både til hverdags og fest for ikke å si i jobbsammenheng?

Jeg har gjemt den innerst i skapet inntil videre, men jeg tror vel egentlig ikke noen her hjemme i det hele tatt legger merke til at jeg har ny topp, i og med at jeg har 20 andre i samme stil.

Den høres utsedvanlig multifunksjonell ut! Godt kjøp, mener jeg. Og hvis du ikke får brukt den på dagtid, så kan den sikkert gjøre nytte som nattkjole også?

Gjest forståelsesfull
Skrevet

Kanskje du burde velge rimeligere briller? Eller innse at vi alle prioriterer - forskjellig? :))

''Kanskje du burde velge rimeligere briller?''

Nå er det ikke sikkert akkurat det er en mulighet, da

Skrevet

Har ikke lest heile tråden, men etter snart 10 mnd på DOL oppfatter jeg cathlin som ei svært humoristisk og sjølironisk dame - ingen grunn til å føle seg tråkka på tærne :-)

Den er jeg i grunnen enig i, og syns derfor det var merkelig at hun nærmest glefset etter meg da jeg kommenterte.

Skrevet

minner meg om den kjolen jeg kjøpte til over 800 kroner for et halvt år siden. Den så så fint ut der og da, men da jeg kom hjem så passet den ikke i det hele tatt. Så utrolig kjipt.Hvordan er det så skulle selge en kjole på Finn eller andre steder? Synes den er for fin til Freetex

Du kan sikkert selge den på finn.

Skrevet

Den er jeg i grunnen enig i, og syns derfor det var merkelig at hun nærmest glefset etter meg da jeg kommenterte.

Kanskje jeg ville smake på deg.

Skrevet

''Den er jeg i grunnen enig i, og syns derfor det var merkelig at hun nærmest glefset etter meg da jeg kommenterte.''

Vel, det er fort gjordt å misforstå korte tekster på "nymotens" medier - mye blir overlatt til overfortolkning...

Personlig sysns jeg at den lille søte kattungen min glefser meir enn caithlin ;-)

Skrevet

''Den er jeg i grunnen enig i, og syns derfor det var merkelig at hun nærmest glefset etter meg da jeg kommenterte.''

Vel, det er fort gjordt å misforstå korte tekster på "nymotens" medier - mye blir overlatt til overfortolkning...

Personlig sysns jeg at den lille søte kattungen min glefser meir enn caithlin ;-)

''caithlin''

Du..... Augustina.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...