Gå til innhold

han blir bare tynnere


neffi

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er 180cm.høy,og veier 64 kilo.Da jeg møtte han for ett år sida veide han 67.Han er ikke fysisk aktiv.Spiser lite "vanlig" mat,men hiver i seg store mengder brus og godteri.Hvorfor legger han ikke på seg ,men blir bare tynnere??Kan han være syk??Han klager over at han er mye slapp og uopplagt,røyker ca.10 sigaretter daglig.Han må jo få i seg nok kalorier ettersom han spiser mye usunt?!!Har han rett og slett bare veldig høy forbrenning??

Har hørt at man går ned i vekt hvis man har kreft,men det er vel lite trolig at det er det??!!

Vær så snill og svar meg!!

Vennlig hilsen neffi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hjelperen

Det kan hende det er noe feil med hans stoffskifte. Enten høyt eller lavt stoffskifte. Dette kan sjekkes ved blodprøve hos legen, og er ofte arvelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Grimstad, lege

Han er fortsatt innenfor normalvekt, selv om han er tynn. Litt svinging i vekt er også normalt, så det er slett ikke sikkert at han er syk. Men kombinasjonen av uønsket vekttap og slapphet kan være en grunn til å søke lege. Årsakene kan være mange (slett ikke bare kreft).

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...