Gå til innhold

støttesenter


nicma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Nicma!

Vil bare si at du har tatt et stort skritt i riktig retning. Jeg skjønner at du gruer deg, det hadde sikkert jeg også gjordt. Men sjansen for at dette skal gå bedre en du tror, er veldig stor. Du har ingenting å tape, men masse å vinne! Ønsker deg lykke til! Stå på, dette greier du!

Hadde vært koslig med tilbakemelding på hvordan det gikk.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nicma!

Vil bare få ønske deg lykke til. Du har tatt en modig og riktig beslutning med å be om hjelp. Prøv å ikke grue deg så veldig, de som jobber på senteret er fabelaktige mennesker som er der for å hjelpe deg. De er egentlig ikke noe å være bekymret for! Det som er viktig, er at du klarer å formidle det som er så vondt og vanskelig. Håper det går bra!

Varm oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen følelsen... før jeg reiste til støttesenteret den første gangen hadde jeg samme følelsen. Var redd, og gruet meg for å komme dit. Det vanskeligste var egentlig at jeg skulle komme inn døren, og så visste alle andre hvorfor jeg var der. Det var i alle fall følelsen jeg hadde. Men husk at alle som går på støttesenteret vet hvordan det er å være der for første gang. Alle har opplevd det. Lykke til, og fortsett og skriv her hvis du vil det.

Gir deg en forsiktig klem. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...