Gjest Nerda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Rotete overskrift, men jeg har problemer med å få micen til å funke (integrert i webkameraet). Jeg kjøpte det i dag, har også hatt samme mikrofonproblem uten å få løst det. Feilmeldingsproblemet først: Skype sier at miken ikke gjenkjenner lydkortet. Både på et headset med mic jeg har fra før av og nå det nye webkameraet. Skjønnner virkelig seriøst ikke dette, for jeg har et mer enn godt nok lydkort i min PC til å takle slikt. Begge går på USB da. Jeg har ikke hatt noe mik å prøve i den vanlige (mini-jack) mik-dedikerte inngangen. Når det kommer til lyd er det ikke problematisk. Om jeg kobler det gamle headsettet til, så hører jeg lyd. Miken funker ikke. Skjønner ikke dette. Hva gjør jeg liksom? Jeg vil ikke kjøpe ny mik bare fordi det ikke funker med vanlig USB 2.0 standard liksom! En sentral opplysning er ellers at selve webcammen funker. Det eneste jeg ikke har funnet ut er hva som har erstattet mooviemaker i win7 - jeg tenker da på å ta opp til å legge på YouTube f.eks. Takk for alle inspill :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355044-webcammicscypeta-opp-feilmelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.