Gå til innhold

Trenger varm, vinterjakke/parkas.

Anbefalte innlegg

Gjest Ellipse

Ja, det var nettopp det da...:-p

Jeg likte også duffel-kåpene! Den ene var jo råbillig også. Er den varm, tro?

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

22

• morsan

13

• frosken

7

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, det var nettopp det da...:-p

Jeg likte også duffel-kåpene! Den ene var jo råbillig også. Er den varm, tro?

Ikke lett å si. Man burde jo kjent på den hvor tykk den er.

Men pdas så kunne man jo ha kostet på seg den som en jakke for de litt mildere dagene, da :-)

Jeg har en kåpe som er litt i tynneste laget for vintre av fjorårets kaliber, men den er veldig pen på dager med litt småkaldt høstvær :-)

De to dufflene var fine. Lurer på hvorfor prisforskjellen er så stor mellom dem?

Jeg har aldri kjøpt klær på nett, så det blir gamling om en av dem passer meg i 3, 36 eller 38.

De to dufflene var fine. Lurer på hvorfor prisforskjellen er så stor mellom dem?

Jeg har aldri kjøpt klær på nett, så det blir gamling om en av dem passer meg i 3, 36 eller 38.

Katalogene bruker å ha tabeller som viser hvilke kroppsmål som tilsier den & den størrelsen.

Aner ikke hva prisforskjellen skyldes. Ullinnhold? Merke? Kvalitet? Tykkelse?

Katalogene bruker å ha tabeller som viser hvilke kroppsmål som tilsier den & den størrelsen.

Aner ikke hva prisforskjellen skyldes. Ullinnhold? Merke? Kvalitet? Tykkelse?

Hm. Nei, gidder ikke kroppsmåling. Da blir det rane bank og rett inn på glassmagasinet for å kjøpe gant duffel.

Annonse

Parkas er må-ha i år for de moteinteresserte ;) Ergo skal jeg investere i det i år. Desverre koster de to jeg står mellom hhv 6500kr og 7500kr (sinnsyke priser ja), så foreløpig står det litt på hold inntil jeg er heeelt sikker. Men altså parkas er det jeg ville investert i om jeg var deg.

Bor du i Oslo? Du kan gjøre noen kupp på outletten i Vestby, som både fører Bergans, Norrøna, MXDC Sport og Stormberg:-)

Parkas er må-ha i år for de moteinteresserte ;) Ergo skal jeg investere i det i år. Desverre koster de to jeg står mellom hhv 6500kr og 7500kr (sinnsyke priser ja), så foreløpig står det litt på hold inntil jeg er heeelt sikker. Men altså parkas er det jeg ville investert i om jeg var deg.

Bor du i Oslo? Du kan gjøre noen kupp på outletten i Vestby, som både fører Bergans, Norrøna, MXDC Sport og Stormberg:-)

Jaaa, har hatt lyst til å dra på outleten på Vestby lenge, men aldri kommet meg.

Har du funnet jakkene nederst i bogstadveien, eller? ;-)

Jaaa, har hatt lyst til å dra på outleten på Vestby lenge, men aldri kommet meg.

Har du funnet jakkene nederst i bogstadveien, eller? ;-)

;-)

Du finner helt sikkert en flott jakke/parkas på outleten :-) Har ikke klart å komme meg dit selv enda utrolig nok, men det står på "to-do" listen min :-)

Nei, det er nok ingenting for fine fruer som deg;-)

En mellomting mellom de de ekstremt fine frøknene her over unner seg og Ellos, der tenker jeg vi har´n. Jeg vil tro den akkurat nå befinner seg i en av de mer shabby delene av Bogstadveien;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...