Gå til innhold

Male gulvbelegg .... ??

Anbefalte innlegg

Gjest malerinnen

Har pusset opp det meste av huset, men gangen nede hvor vi kommer inn har stått brakk ..... nå har vi ikke råd til mer, så derfor lurte jeg på om noen her har erfaring med å male gulvbelegg .....

Gulvelegget er av limt fast i murgulvet, har liggi siden huset blei bygd på 70 tallet .... lekkert skal jeg si dere, grønt/hvit/blomstrete, det er ganske anonymt allikevel, men nå når jeg holdt på meg å vaske tak og vegger der nede slo det meg om det kanskje går an å male .... ????

Har lyse vegger der nede, lurer på om jeg kanskje skal male veggene der nede også i en av de nye matte fargene som er "in" nå .....

Hva mener dere ... ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355185-male-gulvbelegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge min bedre halvdel går det ikke. Det vil srekke og flasse. Selv har jeg et lite lekkert belegg i min egen gang, og jeg har investert i matter. Det er litt størrelse på dem, ca 1 x 2 m. Har sett at de finnes i svart, grått og mørkerødt. Jeg har to stk. Tar dem bar ut og rister dem og legger dem på plass igjen. Samler opp sand og fuktighet og er kjempefine nå som det begynner å bli klinevær ute.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355185-male-gulvbelegg/#findComment-3050000
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...