Gå til innhold

Prison Break og passende alder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Tja. For den serien er vel 14 i overkant, men det kommer kanskje an på hvor moden han er. Jeg var noen år eldre da jeg begynte å se første sesong, men jeg var i hvert fall alt for gammel. Men hvis han viser seg å være for gammel kan han jo gjøre som og skru av han også.

Tja. For den serien er vel 14 i overkant, men det kommer kanskje an på hvor moden han er. Jeg var noen år eldre da jeg begynte å se første sesong, men jeg var i hvert fall alt for gammel. Men hvis han viser seg å være for gammel kan han jo gjøre som og skru av han også.

Han er tretten og et halvt:o)

Kan du si litt om serien? Er den dårlig, bra? Spennende?

Vi er ferdig med Lost og nå trenger vi en ny serie å se på. Har lurt på Heroes og Prison Break.

Annonse

ShitDiddelyDo

Han er tretten og et halvt:o)

Kan du si litt om serien? Er den dårlig, bra? Spennende?

Vi er ferdig med Lost og nå trenger vi en ny serie å se på. Har lurt på Heroes og Prison Break.

Jeg kan egentlig ikke uttale meg om den. Jeg mener å huske at jeg irriterte meg gjennom de tre første elendige episodene, og ga meg i episode 4.

For fengselsserier vil jeg mye heller anbefale Oz. Den er råbra.

Men! Den er muligens tidenes mest brutale serie, og ingenting for en kar på 13.5. ;)

Jeg tror du er ganske trygg med Prison Break. Det er en typisk serie laget for amerikansk tv. Hvis jeg ikke husker helt feil sier de ikke engang fuck.

ShitDiddelyDo

Kanskje det. Er den kanskje litt langtekkelig?

Nei, Twin Peaks er en meget, meget god serie. En trettenåring kan trygt se den, men det kan være at den går litt over hodet hans. Han bør muligens vente noen år før han tar del i Lynch' verden.

Gjest sjsjshj

Jeg kan egentlig ikke uttale meg om den. Jeg mener å huske at jeg irriterte meg gjennom de tre første elendige episodene, og ga meg i episode 4.

For fengselsserier vil jeg mye heller anbefale Oz. Den er råbra.

Men! Den er muligens tidenes mest brutale serie, og ingenting for en kar på 13.5. ;)

Jeg tror du er ganske trygg med Prison Break. Det er en typisk serie laget for amerikansk tv. Hvis jeg ikke husker helt feil sier de ikke engang fuck.

Ok. Han tåler rimelig mye. Så akkurat det er ikke så farlig. Men den må jo fenge han da. Får gi det et forsøk. Takk for svar.

ShitDiddelyDo

Ok. Han tåler rimelig mye. Så akkurat det er ikke så farlig. Men den må jo fenge han da. Får gi det et forsøk. Takk for svar.

Han liker den sikkert. Trettenåringer stiller ikke så store krav så lenge det er spennende. Selv trivdes jeg med utrolige mye skit da jeg var 13, og hadde stor glede av Swartznegger, Stalone og Chuck Norris. :)

For øvrig ser jeg på den (jeg var jo dum nok til å kjøpe dritten) at den har 15 års aldersgrensa. Da er den verste volden fraværende.

Det er nok hardere scener i Ringens Herre - som han sikkert har sett.

Han liker den sikkert. Trettenåringer stiller ikke så store krav så lenge det er spennende. Selv trivdes jeg med utrolige mye skit da jeg var 13, og hadde stor glede av Swartznegger, Stalone og Chuck Norris. :)

For øvrig ser jeg på den (jeg var jo dum nok til å kjøpe dritten) at den har 15 års aldersgrensa. Da er den verste volden fraværende.

Det er nok hardere scener i Ringens Herre - som han sikkert har sett.

Ja den så han når han var ti. Faren og onkelen.. Litt i yngste laget synes jeg. Han elsket Lost i hvertfall. Og vi har vært gjennom mye drit ja:o) Jeg har gjenopplevd mange dårlige filmer nå.

Annonse

Gjest kgflkfg

Jeg har sett første sesongen og den var grei, men så ble den langtekkende og jeg skjønte at dette var en evighetserie og da orket jeg ikke mer.

Det var det jeg ble litt redd for. Etter Lost, som han likte veldig godt, blir det nok en gedigen nedtur. Nå har jeg valgt å bestille Twin Peaks og Heroes, så får vi håpe det blir bra.

Det var det jeg ble litt redd for. Etter Lost, som han likte veldig godt, blir det nok en gedigen nedtur. Nå har jeg valgt å bestille Twin Peaks og Heroes, så får vi håpe det blir bra.

Min liker Smallville og jeg har ikke sett en eneste episode for det er hos faren de ser sånne serier. Han liker ikke Medium og Private Practise ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...