Gå til innhold

I Vår Herre Jesu Kristi Navn, Amen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hva da?

Jeg har også notorisk dårlig hukommelse;(

''På hva da?

Jeg har også notorisk dårlig hukommelse;(''

På at du mente alle muslimer er onde.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• hidi, the scorpion

8

• Sør

4

• Holmes

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

'' Det betyr bare at de er betydelig flere der enn f.eks. her jeg bor.''

Hvordan vet du det?

Fordi dere har hauger av bedehus, og det er faktisk folk i dem. Her står til og med kirkene tomme med mindre noen dør eller gifter seg.

Det kalles heller ikke bibelbeltet for ingenting, det er som sagt ikke så mange andre steder i Norge hvor artister opplever demonstrasjoner med hensikt å stoppe dem, og det er ingen tvil om hvor KRF står sterkest, ei heller er det noen tvil om hvor den ytterligere fløyen i KRF holder hus. Det er i bedehusmiljøene. Så du talen Karl I Hagen holdt i denne smått fanatiske sekten for noen år siden? Det var ikke femti skuelystne der, vettu. Det var full sal. Skulle tro det var rockekonsert. Ikke engang muslimene i Oslo klarer å samle så mange mennesker til dans.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du tar deg nær av dette. Du er jo ikke en av dem. Og jeg forstår fortsatt ikke hvor jeg generaliserer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

På hva da?

Jeg har også notorisk dårlig hukommelse;(

Det var rett etter at jeg kom tilbake. Jeg tror jeg skjelte deg ut litt. ;) Du fordømte hele bunten til helvete og mente koranen var djevelens bok. Det var noe i de baner. I hvert fall var det så sterke ord at jeg slakta deg ganske hardt, noe jeg ikke pleier å gjøre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...