Druzilla Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 jeg har ikke vært i dåp før,er det noen her som vet hva man pleier å skrive på kortet?har ikke peiling på hva jeg skal skrive. Hvis noen har et dikt som passer vil jeg gjerne høre om det også Klem 0 Siter
Luska Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Alle gode ønsker for dagen og fremtiden. ) 0 Siter
Gjest Frk Rosenkranz Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Til lykke med dåpen og de beste ønsker for fremtiden. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 kommer litt an på hvor alvorlig foreldrene tar dåpen, tenker jeg. Til en dåp hvor foreldrene er "ikke" kristne velger jeg ofte dette diktet, fordi jeg syns det er så fint. Dikt til dåpsbarnet Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp. Du er et nydelig lite smykke. Med dåpsdagen hjertelig til lykke Til foreldre som legger et litt mer kristen aspekt til dåpen skriver jeg ofte dette. Synes også det er så fint. I dag ble du båret i kirken inn jeg hørte klokkene kime Må du vokse opp med et livsglad sinn og ha det til siste time Nå er du skrevet inn i Guds store bind som rommer alles navn Må livsferden din føre deg trinn for trinn på veien mot Herrens favn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.