Gå til innhold

Hvordan videresende en mail på Hotmail?

Anbefalte innlegg

Gjest KaisaStina
Skrevet

Har skrevet og sendt en mail. Nå vil jeg sende mailen på nytt til en annen person. Jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Vet dere det?

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Gå på "sendte elementer" og videresend den derfra...

Gjest KaisaStina
Skrevet

Gå på "sendte elementer" og videresend den derfra...

Hva trykker jeg på da? Jeg har også lastet opp noen bilder, så selv om jeg trykker reply og skal videresende så kommer ikke bildene opp.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Hva trykker jeg på da? Jeg har også lastet opp noen bilder, så selv om jeg trykker reply og skal videresende så kommer ikke bildene opp.

men hvis det er SÅ vanskelig - hvorfor ikke bare lage en ny mailda?

Gjest KaisaStina
Skrevet

men hvis det er SÅ vanskelig - hvorfor ikke bare lage en ny mailda?

Fordi jeg har lastet opp mange bilder. Det er mye styr med å laste alle opp på nytt igjen.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg har ikke hotmail, men det er helt vanlig at "replay" ikke tar med bilder. Det er "forward" du må bruke, regner med at hotmail da videresender bildene, slil andre mailsystemer gjør.

Gjest verinoca
Skrevet

Sent - klikk deg inn i mailen du vil videresende - da vil valget "forward" dukke opp i menylinjen over.

Gjest KaisaStina
Skrevet

Sent - klikk deg inn i mailen du vil videresende - da vil valget "forward" dukke opp i menylinjen over.

og da får jeg videresendt bilder også?

Gjest verinoca
Skrevet

og da får jeg videresendt bilder også?

Da skal vedleggene bli med ja.

Gjest KaisaStina
Skrevet

Mange takk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...