Gå til innhold

Erfaringer med Dust it og lignende til håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med slike produkter som man pudrer i håret, og som skal gi volum. Fungerer de? Hvordan er det å vaske ut igjen? Hvilket merker bør jeg prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer fan av tørrshampoo men bruker dust it også når jeg skal på fest. Håret blir ganske fort seigt av det, så pass på å kun ha i små mengder. Det går helt fint å vaske det ut igjen.

Gjest verinoca
Skrevet

Håret blir matt og seigt av det, som Mary Poppins sier. Ha i _lite_, og ikke bruk det første gang rett før du skal på fest, test det ut først. Jeg likte det en stund, men håret MÅ vaskes neste dag siden det ikke går an å gre det noe særlig.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker Osis Dust It nesten hver dag, og er kjempefornøyd. Det gir masse volum og tekstur til håret. Men man må ikke bruke mye av det, da blir det bare fett og seigt. Jeg har teipet over alle hullene bortsett fra ett. Det kommer mer enn nok for det :o)

Noen syns det er vanskelig å vaske ut, men jeg syns ikke det egentlig.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg bruker Osis Dust It nesten hver dag, og er kjempefornøyd. Det gir masse volum og tekstur til håret. Men man må ikke bruke mye av det, da blir det bare fett og seigt. Jeg har teipet over alle hullene bortsett fra ett. Det kommer mer enn nok for det :o)

Noen syns det er vanskelig å vaske ut, men jeg syns ikke det egentlig.

''Jeg har teipet over alle hullene bortsett fra ett. ''

Luuurt.. :-)

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg har teipet over alle hullene bortsett fra ett. ''

Luuurt.. :-)

Ja, det kommer aaaaaltfor mye om man ikke gjør det :o) Skjønner ikke hvorfor det er så mange hull.

Skrevet

Jeg har langt hår og det fungerer ikke så veldig godt på det. Fungerer ok hvis jeg bare skal tuppere luggen og gi den litt volum. Håret blir klissent og det er vanskelig å få det vasket ut. Shamponerer vanligvis minst 3 ganger. Mulig jeg bruker mye, men skulle jeg brukt mindre hadde det ikke hatt noen virkning i det hele tatt. Jeg tror dette pudderet er for de som har ganske tynt, lett hår.

Gjest verinoca
Skrevet

Ja, det kommer aaaaaltfor mye om man ikke gjør det :o) Skjønner ikke hvorfor det er så mange hull.

Antakelig samme årsak som diameteren på tannkremtubeåpningen også er for stor. Produktet må ta fort slutt slik at en snarest kjøper en ny. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...