Gå til innhold

Speilvende skrift ved utskrift??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Jeg skal skrive ut en tekst på strykepapir for t-skjorter.

Men da må jeg speilvende skriften for at det skal bli riktig!

Hvordan gjør jeg det? Jeg må ha det inn med t-skje :)

Tror det var en innstilling som skulle hete t-skjorte skrift eller noe slikt, men jeg finner ikke ut av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og skal skriveren innstilles på noe spesielt papir?

Er jo slikt t-skjorteprint papir, men står ikke noe om det på bruksanvisningen...

Skrevet

Mener å huske at det skal stilles inn i utskriftsinstiling, i type papir? Og så speilvender den selv automatisk? (Ta en prøveutskrift først...)

Skrevet

Og skal skriveren innstilles på noe spesielt papir?

Er jo slikt t-skjorteprint papir, men står ikke noe om det på bruksanvisningen...

Skriveren stilles ikke inn på noe, du legger bare den papirtypen du skal ha øverst i skuffen før du skriver ut :o)

Skrevet

Om du må speilvende, avhenger av overføringsarket. Om arket skal legges med bildet ned, mot stoffet, må du speilvende. Om bildet skal ligge opp, trenger du det ikke.

Skrevet

Om du må speilvende, avhenger av overføringsarket. Om arket skal legges med bildet ned, mot stoffet, må du speilvende. Om bildet skal ligge opp, trenger du det ikke.

Ja, det vet jeg, og jeg vet at jeg må speilvende:)

Det er bare det at jeg ikke finner ut av hvordan man speilvender...

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg pleier å bruke Word Art til slik jeg. Markerer teksten slik at den får ramme rundt seg, så tar jeg tak i den lille firkanten i venstre kant og vrenger teksten rundt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...