Gå til innhold

Hvor stor pengegave til bursdagen til en på 11?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på siden vi ikke vet hvor nær relasjon du har til 11-åringen, hva dere pleier å gi og hvor god råd du har. Gi det du føler for du :)

Skrevet

Umulig å svare på siden vi ikke vet hvor nær relasjon du har til 11-åringen, hva dere pleier å gi og hvor god råd du har. Gi det du føler for du :)

Det er min nevø.

Skrevet

Det er min nevø.

Jeg gir 200-150 til mine tantebarn. Men jeg har ekstremt mange...

Skrevet

200-250 selvsagt...

Skrevet

Jeg har bare to, så da er sikkert 500,- passende.

Skrevet

Hvis min 11-åring hadde fått 500,- i bursdaggave hadde både han og vi besvimt tror jeg. Synes det var mye!

Jeg spanderer gave på 300-350 omtrent til min niese og nevø.

Skrevet

Det er min nevø.

Hva har du gitt til 1-10-årsdagen hans da? Vil tro det kan være en pekepinn?

Skrevet

Hva har du gitt til 1-10-årsdagen hans da? Vil tro det kan være en pekepinn?

*lol*

:o)

Skrevet

Hvis min 11-åring hadde fått 500,- i bursdaggave hadde både han og vi besvimt tror jeg. Synes det var mye!

Jeg spanderer gave på 300-350 omtrent til min niese og nevø.

Samme her.

Skrevet

Jeg har 12 tantebarn totalt, og de under 18 år får 250 kr til jul og bursdag. De over 18 får gave på "runde" dager til omtrent samme pris.

Skrevet

Hjelp, 500 kr har aldri mine barn fått av tanter/onkler....før på konfirmasjonen....;)

Skrevet

Hjelp, 500 kr har aldri mine barn fått av tanter/onkler....før på konfirmasjonen....;)

Da gir jeg 300 :)

Gjest Gærn tante?
Skrevet

Hvis jeg ikke gir noe annet har jeg gitt 1000 kr. Vanligvis får mine nieser/nevøer klær for ca 500 kr og "noe annet" til ca 500 kr, men det har hendt at de har fått klær og 500 kr.

Skrevet

Jeg har bare to, så da er sikkert 500,- passende.

ja

Skrevet

Hvis jeg ikke gir noe annet har jeg gitt 1000 kr. Vanligvis får mine nieser/nevøer klær for ca 500 kr og "noe annet" til ca 500 kr, men det har hendt at de har fått klær og 500 kr.

Er riktig gærning ja. 500,- holder lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...