Gå til innhold

Nå er det snart jul, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sender ikke Skomakergata i år, hva mener dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sender de i år da?

Mener å ha hørt at det skal være en ny Blåfjell-serie, men er ikke sikker. Håper bare det ikke er Linus i Svingen, for den serien er jo bare helt håpløs.

Skrevet

Helt greit det. Jeg elsket den, men det trenger jo ikke bety at den er det eneste rette for mine barn. Tidene forandrer seg, på godt og vondt!

Skrevet

Helt greit.

Jeg var veldig glad i serien, men den er gått ut på dato. Vi bør være glade for at NRK fornyer seg av og til. Ingen ville tatt til takke med finsk fjernsynsteater og åttitallet lørdagsunderholdning fremdeles, men når det gjelder barne-TV, forventer vi at tiden skal stå stille. Det henger ikke på greip.

For øvrig synes jeg at Jul i Svingen sannsynligvis er den beste julekalenderen som noensinne er blitt laget - til nå. Men det er ikke den som sendes i år, heller.

Skrevet

Helt greit.

Jeg var veldig glad i serien, men den er gått ut på dato. Vi bør være glade for at NRK fornyer seg av og til. Ingen ville tatt til takke med finsk fjernsynsteater og åttitallet lørdagsunderholdning fremdeles, men når det gjelder barne-TV, forventer vi at tiden skal stå stille. Det henger ikke på greip.

For øvrig synes jeg at Jul i Svingen sannsynligvis er den beste julekalenderen som noensinne er blitt laget - til nå. Men det er ikke den som sendes i år, heller.

''åttitallet lørdagsunderholdning fremdeles''

Sender man ikke Fleksnes fortiden?

Skrevet

''åttitallet lørdagsunderholdning fremdeles''

Sender man ikke Fleksnes fortiden?

Hehe, noe av det blir vel resirkulert fremdeles. Men jeg tenkte mer på de store lørdagsshowene, du vet med Marit Kristensen og Per Ståle Lønning og sånt. Eller var det kanskje tidlig nittitall? Uansett - folk skjønner forhåpentligvis tegninga.

Skrevet

Jeg mener at de som absolutt vil se Skomakrgata kan kjøpe filmen!

Skomakergata VAR fantastisk og musikken får meg fortsatt i julestemning, men Ærligtalt, ingen unger gidder å se det i dag. Jeg fikk selv litt hetta sist jeg så det. Det er rett og slett litt merkelig og veldig gammeldags.

Skrevet

Helt greit.

Enig, Jul i Svingen er HELT FANTASTISK!!!!!

Skrevet

Mener å ha hørt at det skal være en ny Blåfjell-serie, men er ikke sikker. Håper bare det ikke er Linus i Svingen, for den serien er jo bare helt håpløs.

Hvorfor er Jul i Svingen håpløs? Det er noe av det beste NRK har laga ever!

Skrevet

Hvorfor er Jul i Svingen håpløs? Det er noe av det beste NRK har laga ever!

Enig! Blåfjelll- og Månetoppenseriene er også gode, i motsetning til f.eks Barnas Superjul...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mener at de som absolutt vil se Skomakrgata kan kjøpe filmen!

Skomakergata VAR fantastisk og musikken får meg fortsatt i julestemning, men Ærligtalt, ingen unger gidder å se det i dag. Jeg fikk selv litt hetta sist jeg så det. Det er rett og slett litt merkelig og veldig gammeldags.

Og veldig suspekt - med dagens øyne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt greit.

Den beste juleseriene er Nissene På Låven. Den holder svært høy kvalitet.

http://www.youtube.com/watch?v=1XTEbU_pKM4

Jeg elsket Skomakergata som barn, men jeg kan ikke fatte at dagens unger skulle ha noen glede av det der. Synes ikke akkurat serien har tålt tidenes tann.

Skrevet

Jeg elsket Skomakergata som barn, men jeg kan ikke fatte at dagens unger skulle ha noen glede av det der. Synes ikke akkurat serien har tålt tidenes tann.

Hvordan kunne jeg glemme Nissene på låven? Herlighet!

Skrevet

''Den beste juleseriene er Nissene På Låven. Den holder svært høy kvalitet.''

Ja, den holder seg like godt år for år! Ser den sammen med mine eldste barn, og vi humrer og ler i hver episode fordi om vi har sett den før - genialt :-D

Men tror ikke de minste hadde hatt utbytte av den, da.... Sist vi prøvde (den gikk jo så tidlig på kvelden) blei minstejenta lei seg og foruretta - pga manglende evne til å skjønne ironi samt manglende referanserammer til realityserier.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Den beste juleseriene er Nissene På Låven. Den holder svært høy kvalitet.''

Ja, den holder seg like godt år for år! Ser den sammen med mine eldste barn, og vi humrer og ler i hver episode fordi om vi har sett den før - genialt :-D

Men tror ikke de minste hadde hatt utbytte av den, da.... Sist vi prøvde (den gikk jo så tidlig på kvelden) blei minstejenta lei seg og foruretta - pga manglende evne til å skjønne ironi samt manglende referanserammer til realityserier.

Nei, serien krever kanskje at man er litt eldre enn aller minst. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...