Hushjelpen Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Hva slags godis gir dere bort til ungene som kommer på Halloween? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Tror muligens jeg kjøpte inn en pose fruktkarameller et år? Ellers har jeg gitt bort no' greier jeg har funnet langt inni skapet som ingen her i huset liker. Heldigvis ikke så mange som kommer. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Det kan være seigmenn, fox, Hubba bubba, kjærlighet på pinne , sure føtter, padder, twist osv. Det varierer fra år til år hva jeg kjøper. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Kamferdrops, og hjemmelagde karammmeller. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Alt etter hva jeg har i skapet. I år blir det sikkert slikkepinner, har en pose fra sist utenlandstur. Har jeg ikke noe, så blir det en tur innom Nille, kjøper en pose med diverse oppi. Det er ikke så mange barn her, så behovet er ikke så stort. Jeg gir helst innpakket godteri. 0 Siter
laban Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg foretrekker godteri som er innpakket. Kjøper billige poser med karameller, småsjokolader osv., der hver bit er pakket inn, på Nille og / eller Europris. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Kjøper alltid inn litt til halloween, og da kjøper jeg alltid inn innpakket godteri. Synes det er greiest både å gi bort og at ungene får. Men gutten min spiser nå det han får pakket inn eller ikke 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Selv om jeg syns at Halloween er noe tull, kjøper jeg inn noe, sånn i tilfelle. I fjor hadde jeg en boks med pepperkaker og noen småsjokolader. I fjor var iallefall pepperkakene veldig populære. Tror ungene syns det var greit med litt andre smaker enn bare sukkerklin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg synes ikke noe om at unger løper gatelangs og tigger, så jeg gir dem valium. Sånn sett går det framover. Gjorde et dolsøk, og slik gjorde jeg det i 2005. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2823954 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Kjøper som regel en pose med et eller annet på Europris eller Nille. 0 Siter
tonie Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg synes ikke noe om at unger løper gatelangs og tigger, så jeg gir dem valium. Sånn sett går det framover. Gjorde et dolsøk, og slik gjorde jeg det i 2005. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2823954 Er glad jeg ikke svarte i den tråden, for jeg hadde sikkert også gitt dem valium eller laksérmiddel. Var ikke så barnekjær back then. Nå er jeg snillere. De får i det minste en Fox eller en kjærlighet på pinne av snille meg. Jeg liker å se tindrende barneøyne bak grusomme masker:) 0 Siter
-ssi Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Absolutt ingenting. Utelyset er av, vennligst respekter at vi ikke feirer halloween her i huset... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 For det meste innpakka godteri. Jeg raida Rema 1000 for tilbud i går. Så lenge mine egne unger holder på med disse greiene, er jeg jo forplikta til å delta på moroa. :/ 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Det billigste som finnes på markedet, ispedd rester fra godteskapet og noe popcorn. Jeg liker Halloween, jeg - men jeg gidder ikke bruke en formue på godteri. 0 Siter
Gjest festbremser!!! Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Absolutt ingenting. Utelyset er av, vennligst respekter at vi ikke feirer halloween her i huset... Festbremser!!!! 0 Siter
fresja Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Har kjøpt Halloweengodgteri på Nille + noen frukdtkarameller."Vet ikke om det kommer noen, det er ingen barn i "passende" alder i nabolaget lenger. 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Noe som er ferdig innpakket i porsjonspakker! Dette kan f eks være små Fox eller andre karamellvarianter med papir på hver enkelt, eller minisjokolader eller annet. 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Det billigste som finnes på markedet, ispedd rester fra godteskapet og noe popcorn. Jeg liker Halloween, jeg - men jeg gidder ikke bruke en formue på godteri. ''Det billigste som finnes på markedet'' Jeg har også tenkt slik, helt til jeg 'brant inne' med alt for mye godteri verken jeg eller noen andre i huset likte :-) Så etter det kjøper jeg kun slikt som jeg vet vil bli spist selv om ikke alt blir delt ut... :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg synes ikke noe om at unger løper gatelangs og tigger, så jeg gir dem valium. Sånn sett går det framover. Gjorde et dolsøk, og slik gjorde jeg det i 2005. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2823954 Haha! Svaret til DarkPink var jo KONGE!! *dauer av latter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.