Gå til innhold

Hva gir dere ungene på Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags godis gir dere bort til ungene som kommer på Halloween?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror muligens jeg kjøpte inn en pose fruktkarameller et år? Ellers har jeg gitt bort no' greier jeg har funnet langt inni skapet som ingen her i huset liker. Heldigvis ikke så mange som kommer.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det kan være seigmenn, fox, Hubba bubba, kjærlighet på pinne , sure føtter, padder, twist osv.

Det varierer fra år til år hva jeg kjøper.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Kamferdrops, og hjemmelagde karammmeller.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Alt etter hva jeg har i skapet. I år blir det sikkert slikkepinner, har en pose fra sist utenlandstur.

Har jeg ikke noe, så blir det en tur innom Nille, kjøper en pose med diverse oppi. Det er ikke så mange barn her, så behovet er ikke så stort.

Jeg gir helst innpakket godteri.

Skrevet

Jeg foretrekker godteri som er innpakket.

Kjøper billige poser med karameller, småsjokolader osv., der hver bit er pakket inn, på Nille og / eller Europris.

Gjest annlovinda
Skrevet

Kjøper alltid inn litt til halloween, og da kjøper jeg alltid inn innpakket godteri. Synes det er greiest både å gi bort og at ungene får. Men gutten min spiser nå det han får pakket inn eller ikke :)

Skrevet

Selv om jeg syns at Halloween er noe tull, kjøper jeg inn noe, sånn i tilfelle. I fjor hadde jeg en boks med pepperkaker og noen småsjokolader. I fjor var iallefall pepperkakene veldig populære. Tror ungene syns det var greit med litt andre smaker enn bare sukkerklin.

Gjest Tatjana
Skrevet

Kjøper som regel en pose med et eller annet på Europris eller Nille.

Skrevet

Jeg synes ikke noe om at unger løper gatelangs og tigger, så jeg gir dem valium.

Sånn sett går det framover. Gjorde et dolsøk, og slik gjorde jeg det i 2005.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2823954

Er glad jeg ikke svarte i den tråden, for jeg hadde sikkert også gitt dem valium eller laksérmiddel. Var ikke så barnekjær back then.

Nå er jeg snillere. De får i det minste en Fox eller en kjærlighet på pinne av snille meg. Jeg liker å se tindrende barneøyne bak grusomme masker:)

Skrevet

Absolutt ingenting. Utelyset er av, vennligst respekter at vi ikke feirer halloween her i huset...

Skrevet

For det meste innpakka godteri. Jeg raida Rema 1000 for tilbud i går.

Så lenge mine egne unger holder på med disse greiene, er jeg jo forplikta til å delta på moroa. :/

Skrevet

Det billigste som finnes på markedet, ispedd rester fra godteskapet og noe popcorn.

Jeg liker Halloween, jeg - men jeg gidder ikke bruke en formue på godteri.

Gjest festbremser!!!
Skrevet

Absolutt ingenting. Utelyset er av, vennligst respekter at vi ikke feirer halloween her i huset...

Festbremser!!!!

Skrevet

Har kjøpt Halloweengodgteri på Nille + noen frukdtkarameller."Vet ikke om det kommer noen, det er ingen barn i "passende" alder i nabolaget lenger.

Skrevet

Noe som er ferdig innpakket i porsjonspakker!

Dette kan f eks være små Fox eller andre karamellvarianter med papir på hver enkelt, eller minisjokolader eller annet.

Skrevet

Det billigste som finnes på markedet, ispedd rester fra godteskapet og noe popcorn.

Jeg liker Halloween, jeg - men jeg gidder ikke bruke en formue på godteri.

''Det billigste som finnes på markedet''

Jeg har også tenkt slik, helt til jeg 'brant inne' med alt for mye godteri verken jeg eller noen andre i huset likte :-) Så etter det kjøper jeg kun slikt som jeg vet vil bli spist selv om ikke alt blir delt ut... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...