ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Haha! Svaret til DarkPink var jo KONGE!! *dauer av latter* Hehe, jeg vet. Det svaret er noe av det jeg husker best fra dol. 0 Siter
morsan Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Haha! Svaret til DarkPink var jo KONGE!! *dauer av latter* Ja, nå måtte jeg lese hele tråden fra dengang da, og det er bare en ting å si : LOL! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, nå måtte jeg lese hele tråden fra dengang da, og det er bare en ting å si : LOL! ))))) 0 Siter
Gjest arrester meg den som vil :D Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Ikke en dritt, vi feirer ike halloween og syns dagens barn er bortskjemte drittunger! Hvorfor skal de gå fra dør til dør og tigge godteri, de fleste barn får det de trenger og vel så det hjemme. De kan godt kle seg ut, men jeg syns det er en uting å la de gå rundt og tigge! Og den tradisjonen om at de får gjøre noe hærverk om de ikke får godteri! Hallo! Hva slags oppdragelse er det vi gir ungene? Halloween er dessuten amerikansk tradisjon som er bragt til Norge kun for at handelsstanden skal tjene mer penger på kostymer og godteri! Halloween hører ikke til i norsk kultur da det faktisk er en katolsk kultur, og katolismen hører ikke til Statskirken engang, den er nemlig protestantisk! Så jeg boikotter derfor hele tradisjonen 0 Siter
Gjest solina Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Ikke en dritt, vi feirer ike halloween og syns dagens barn er bortskjemte drittunger! Hvorfor skal de gå fra dør til dør og tigge godteri, de fleste barn får det de trenger og vel så det hjemme. De kan godt kle seg ut, men jeg syns det er en uting å la de gå rundt og tigge! Og den tradisjonen om at de får gjøre noe hærverk om de ikke får godteri! Hallo! Hva slags oppdragelse er det vi gir ungene? Halloween er dessuten amerikansk tradisjon som er bragt til Norge kun for at handelsstanden skal tjene mer penger på kostymer og godteri! Halloween hører ikke til i norsk kultur da det faktisk er en katolsk kultur, og katolismen hører ikke til Statskirken engang, den er nemlig protestantisk! Så jeg boikotter derfor hele tradisjonen Tiltredes. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg rydder skapene både her og på hytta, samler alt i en bolle - og fordeler i kremmerhus. Så får alle som ringer på et kremmerhus, og er det tomt så er det tomt. Alternativt legger vi alt i en bolle så får alle en øse hver. Mao; vi handler ikke inn noe, vi bare rydder etter det siste året 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.