Gå til innhold

Hva gir dere ungene på Halloween?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha! Svaret til DarkPink var jo KONGE!! *dauer av latter*

Hehe, jeg vet. Det svaret er noe av det jeg husker best fra dol. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Svaret til DarkPink var jo KONGE!! *dauer av latter*

Ja, nå måtte jeg lese hele tråden fra dengang da, og det er bare en ting å si : LOL!

candyqueen_83
Skrevet

Ja, nå måtte jeg lese hele tråden fra dengang da, og det er bare en ting å si : LOL!

:o)))))

Gjest arrester meg den som vil :D
Skrevet

Ikke en dritt, vi feirer ike halloween og syns dagens barn er bortskjemte drittunger!

Hvorfor skal de gå fra dør til dør og tigge godteri, de fleste barn får det de trenger og vel så det hjemme. De kan godt kle seg ut, men jeg syns det er en uting å la de gå rundt og tigge! Og den tradisjonen om at de får gjøre noe hærverk om de ikke får godteri! Hallo! Hva slags oppdragelse er det vi gir ungene?

Halloween er dessuten amerikansk tradisjon som er bragt til Norge kun for at handelsstanden skal tjene mer penger på kostymer og godteri!

Halloween hører ikke til i norsk kultur da det faktisk er en katolsk kultur, og katolismen hører ikke til Statskirken engang, den er nemlig protestantisk!

Så jeg boikotter derfor hele tradisjonen

Skrevet

Ikke en dritt, vi feirer ike halloween og syns dagens barn er bortskjemte drittunger!

Hvorfor skal de gå fra dør til dør og tigge godteri, de fleste barn får det de trenger og vel så det hjemme. De kan godt kle seg ut, men jeg syns det er en uting å la de gå rundt og tigge! Og den tradisjonen om at de får gjøre noe hærverk om de ikke får godteri! Hallo! Hva slags oppdragelse er det vi gir ungene?

Halloween er dessuten amerikansk tradisjon som er bragt til Norge kun for at handelsstanden skal tjene mer penger på kostymer og godteri!

Halloween hører ikke til i norsk kultur da det faktisk er en katolsk kultur, og katolismen hører ikke til Statskirken engang, den er nemlig protestantisk!

Så jeg boikotter derfor hele tradisjonen

Tiltredes.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg rydder skapene både her og på hytta, samler alt i en bolle - og fordeler i kremmerhus. Så får alle som ringer på et kremmerhus, og er det tomt så er det tomt.

Alternativt legger vi alt i en bolle så får alle en øse hver.

Mao; vi handler ikke inn noe, vi bare rydder etter det siste året ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...