Gå til innhold

Ballkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

8. klassing trenger ballkjole. Den skal være kort og ikke for dyr. Vi bor i nærheten av Oslo. Noen som har tips om hvor vi bør titte`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.finn.no?

Har tittet litt der men hun vil rundt å prøve :(

Gjest prøv her
Skrevet

Du får kjøpt rimelige på nettet

www.krappe.no (billigst og ofte salg! Her er masse penger å spare!)

www.drommekjoler.no (ikke fullt så billig)

er steder jeg har bestilt.

Skrevet

Regner med at det er til et skoleball hun trenger kjolen.

Vi har ofte kjøpt kjoler på B-yuong. Jentene har også kjøpt kjoler på Gina og mange i klassene deres har funnet kjoler på samme steder eller liknende butikker.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville sjekket H&M, og det ligger også en kjolebutikk i Slottspassasjen og en øverst i Prinsens gate som har ganske rimelig kjoler. Men spørs jo litt hva du kaller rimelig, da :-).

Jeg er over 40 og har aldri hatt en ballkjole i hele mitt liv... :# (men har og har hatt en haug med andre kjoler, da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...