Gjest Hannam Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 8. klassing trenger ballkjole. Den skal være kort og ikke for dyr. Vi bor i nærheten av Oslo. Noen som har tips om hvor vi bør titte`? 0 Siter
Gjest Hannam Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 www.finn.no? Har tittet litt der men hun vil rundt å prøve 0 Siter
Gjest krekling Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Lindex, jeg fant en veldig fin kjole der. 0 Siter
Gjest prøv her Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Du får kjøpt rimelige på nettet www.krappe.no (billigst og ofte salg! Her er masse penger å spare!) www.drommekjoler.no (ikke fullt så billig) er steder jeg har bestilt. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Regner med at det er til et skoleball hun trenger kjolen. Vi har ofte kjøpt kjoler på B-yuong. Jentene har også kjøpt kjoler på Gina og mange i klassene deres har funnet kjoler på samme steder eller liknende butikker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ville sjekket H&M, og det ligger også en kjolebutikk i Slottspassasjen og en øverst i Prinsens gate som har ganske rimelig kjoler. Men spørs jo litt hva du kaller rimelig, da :-). Jeg er over 40 og har aldri hatt en ballkjole i hele mitt liv... :# (men har og har hatt en haug med andre kjoler, da) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.