Gå til innhold

Jul

Gjest En tanke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Rosenkranz
Skrevet

Spørs hvor nært du er da.

De pleier å ønske seg dyre ting og penger :D

Gjest Duddlihei
Skrevet

Laptop, speilrefleks, Xbox, Playstation, eller en tur til syden. Dagens unge er kravstore.

Skrevet

Må nesten vite mer om denne tenåringen.. Ting jeg liker å kjøpe: munnspill, kazoo, munnharpe, Koss headset, strømsjokkspill, spinnville hawaiiskjorter, kule t-skjorter (fra play.com), brettspill (gode!), konsertbillett, bøker, mm. Hvis du kan si noe om alder og interesser kan vi kanskje hjelpe?

Gjest noen forslag.
Skrevet

Tenåringsjenter synes at smykker og glamour er viktig. Dermed er butikker som Glitter eller HM sminkeavdeling veldig aktuelle!

Cd eller film er alltid en hit for begge kjønn.

Eller gavekort på et butikksenter som har mange butikker å velge mellom passer også for alle. (gjerne for meg også som er godt voksen...)

Gjest En tanke
Skrevet

Må nesten vite mer om denne tenåringen.. Ting jeg liker å kjøpe: munnspill, kazoo, munnharpe, Koss headset, strømsjokkspill, spinnville hawaiiskjorter, kule t-skjorter (fra play.com), brettspill (gode!), konsertbillett, bøker, mm. Hvis du kan si noe om alder og interesser kan vi kanskje hjelpe?

Den ene er sønnen min på 13 år, har også en på 17 år som har komt med ønsker. De har i grunn alt, så vanskelig å finne på noe, men de syns det er gøy med pakke til jul. Men på bursdager er penger tingen.

Har også tantebarn å kjøpe til, var mye lettere når de var små.

Skrevet

Jeg gir t-shirts til flere. Typisk merker som Volcom, Burton, Quiksilver, Roxy.

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs jo helt på relasjonen til tenåringen samt på hvor mye en tenker å legge i gaven.

De siste gangene jeg har kjøpt gaver til tenåringer (ikke veldig nære) har jeg rett og slett bedt om råd i bokhandel, har sagt litt om vedkommendes alder og interesser og kommet ut med en bok. Har vært klaff hver gang! :D Ene gangen påstod foreldrene det var første gang på flere år vedkommende leste ut en hel bok "frivillig" :D

Skrevet

Jeg gir t-shirts til flere. Typisk merker som Volcom, Burton, Quiksilver, Roxy.

Volcom/ Puma/ Wesk etc var en sleger opp til jr var 13, men de er helt ut nå. Kun bandskjorter eller kule skjorter med simpsons-trykk etc som gjelder nå, kjøpt på nett. Snedig hvor kjapt det skifter ;-)

Skrevet

Den ene er sønnen min på 13 år, har også en på 17 år som har komt med ønsker. De har i grunn alt, så vanskelig å finne på noe, men de syns det er gøy med pakke til jul. Men på bursdager er penger tingen.

Har også tantebarn å kjøpe til, var mye lettere når de var små.

Strømspill fra teknikkmagasinet pleier å være suksess. Jeg gir ofte bort sjonglerballer, men da har jeg selvfølgelig først vist dem at jeg kan og sett om de ser ut som de har lyst til å lære det.. Samme gjør jeg med enkelte trylletriks. Jeg driver forresten og leter etter noe selv nå som jeg synes høres moro ut: undervannsmp3spiller. Jeg liker også iq-testdingsbomser (som disse: http://www.bikudo.com/product_search/details/142240/metal_puzzle.html). Ungdommer liker ofte ting som de kan ta med seg når de henger sammen med andre ungdommer.

Andre forslag:

- fridykkingkurs/fridykkingsbok/fridykkingsutstyr (og en link til Dean's Blue Hole - fantastisk!!!)

- paintballgevær

- prøvedykk (hør med din lokale dykkerklubb. Prisene varierer fra null til en tusing, tror jeg)

- jojo

- punchball

- Oluf-lue

- pilotbriller

- abonnement på Pondus

- Pondusbøkene

- digitalkamera

- leatherman

- ukulele

- sammenrullbart piano (sjekk davoy.no, finn eller qxl)

- fiskestang (de har et kjempebra tilbud på Obs nå, men kjøp med en sterkere sen)

Myten om at noen har alt stemmer ikke - INGEN har alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...