Gå til innhold

Hvordan lager man hjerter på Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest får det ikke til
Skrevet

trodde det var å skrive en 3´er jeg, men det var det visst ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må tegne hele hjertet. :-) Sånn:

Hvis du googler på f.eks "facebook emoticons" vil du finne oversikter over de forskjellige kodene.

Skrevet

Dette ville jeg spurt Nils Håvard "wannabe psykolog" Dahl om på psykiatrforum. Tror han er god på hjerter.

Gjest Linjejenta
Skrevet

Dette ville jeg spurt Nils Håvard "wannabe psykolog" Dahl om på psykiatrforum. Tror han er god på hjerter.

Eh, er du full?

Gjest Linjejenta
Skrevet

Nei, er du?

Eh, nei, men hvorfor er du så slem mot NHD?

Skrevet

Eh, nei, men hvorfor er du så slem mot NHD?

Eh, fordi han er slem mot andre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

du må tegne hele hjertet. :-) Sånn:

Hvis du googler på f.eks "facebook emoticons" vil du finne oversikter over de forskjellige kodene.

Har flere ganger lurt på hvorfor folk tegner en sidelengs nese....men så er det altså et hjerte. ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har flere ganger lurt på hvorfor folk tegner en sidelengs nese....men så er det altså et hjerte. ;-)

''Har flere ganger lurt på hvorfor folk tegner en sidelengs nese.''

Hehe, sidelengs nese!? :D

Så v er en nedovernese og ^ er en oppovernese? :D

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Har flere ganger lurt på hvorfor folk tegner en sidelengs nese.''

Hehe, sidelengs nese!? :D

Så v er en nedovernese og ^ er en oppovernese? :D

Ja, kanskje det? ;-)

He-he.

Skrevet

Haha..ser det for meg i litt flørtesetting, noen sender hjertemelding og mottageren tenker "wtf, sidelengs nese??"

En gang i verden var det liksom helt normalt å lese alle emoticons sidelengs som konstellasjoner av tegn, men nå blir jo alt oversatt til mer eller mindre vellykka ikoner istedet. *sukk* :-)

Gjest trådstarter
Skrevet

Det er jeg faktisk helt enig med deg i at han er.

Gjest trådstarter
Skrevet

Verre her i gården: De første gangene jeg så det tegnet, trodde jeg det var tegnet for en rumpe!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Verre her i gården: De første gangene jeg så det tegnet, trodde jeg det var tegnet for en rumpe!

He-he. Rumpe! Nei, det har jeg ikke tenkt. :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Haha..ser det for meg i litt flørtesetting, noen sender hjertemelding og mottageren tenker "wtf, sidelengs nese??"

En gang i verden var det liksom helt normalt å lese alle emoticons sidelengs som konstellasjoner av tegn, men nå blir jo alt oversatt til mer eller mindre vellykka ikoner istedet. *sukk* :-)

Ja, det hadde vært litt av en flørt- ¨det å sende hverandre bilder av sidelengs neser. :-)

Skrevet

Det er jeg faktisk helt enig med deg i at han er.

Jøss, uventet støtte. Hvordan skal jeg takle det?

Skrevet

Jøss, uventet støtte. Hvordan skal jeg takle det?

''Jøss, uventet støtte. Hvordan skal jeg takle det?''

Uups, holdt på å gi min støtte jeg også. Ved evt traumer kan du alltids spørre NHD ;-)

Skrevet

Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...