Colette Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her? ''Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?'' Helt enig med deg, tonie:-) Skjønner ikke hvordan noen kan oppfatte ærlighet og klar tale som "slemt". 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 ''Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?'' Helt enig med deg, tonie:-) Skjønner ikke hvordan noen kan oppfatte ærlighet og klar tale som "slemt". Brutal ærlighet er bare slem når den er rettet mot meg. (men den fører gjerne noe godt med seg bare jeg får tid til å tenke litt på saken) 0 Siter
Colette Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Brutal ærlighet er bare slem når den er rettet mot meg. (men den fører gjerne noe godt med seg bare jeg får tid til å tenke litt på saken) Jeg liker ærlighet og direkte/klar tale:-) Uansett hvem den er rettet mot:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her? ''Har jeg gått glipp av noe her?'' Bare dårlige holdninger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Dette ville jeg spurt Nils Håvard "wannabe psykolog" Dahl om på psykiatrforum. Tror han er god på hjerter. Haha ) Knis, du er søt, Caitlin 0 Siter
cathlin Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Haha ) Knis, du er søt, Caitlin Er du full?;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 Er du full?;-) Nix, jeg er helt edru og på vei til legevakta snart, trur eg ) 0 Siter
frosken Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Nix, jeg er helt edru og på vei til legevakta snart, trur eg ) Du må time legevaktbesøkene bedre enn dette. Dorthe...*s* 0 Siter
DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Dette ville jeg spurt Nils Håvard "wannabe psykolog" Dahl om på psykiatrforum. Tror han er god på hjerter. NHD er nok flink på en akuttavdeling med psykotiske og suicidale, hvor det gjelder å være fast og bestemt, og ikke la all galskapen gå innpå seg, men som terapeut for de mer heldige av oss tror jeg han egner seg heller dårlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Du må time legevaktbesøkene bedre enn dette. Dorthe...*s* Jeg blir helt gærn av det, nå synes jeg at jeg har vært der nok, og i går kveld sendte de akutt-teamet. Og så har jeg fått en ny blemme på størrelse med snusboks. Men de på akutt-timet var så hyggelige og sa jeg kunne ringe i helga hvis jeg trengte å skifte flere ganger, de kunne til og med vaske håret mitt. 0 Siter
mah-jong Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Verre her i gården: De første gangene jeg så det tegnet, trodde jeg det var tegnet for en rumpe! Haha - den tanken har jeg også tenkt faktisk... :-D . 0 Siter
cathlin Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Nix, jeg er helt edru og på vei til legevakta snart, trur eg ) Håper det gikk bra:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Håper det gikk bra:-) Det gikk bra ) De kom hjem til meg i stedet og nå har det ikke væsket i hele dag. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Det gikk bra ) De kom hjem til meg i stedet og nå har det ikke væsket i hele dag. Du må slutte å leke med fyrstikker.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.