Gå til innhold

Hvordan lager man hjerter på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?

''Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?''

Helt enig med deg, tonie:-) Skjønner ikke hvordan noen kan oppfatte ærlighet og klar tale som "slemt".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?''

Helt enig med deg, tonie:-) Skjønner ikke hvordan noen kan oppfatte ærlighet og klar tale som "slemt".

Brutal ærlighet er bare slem når den er rettet mot meg.

(men den fører gjerne noe godt med seg bare jeg får tid til å tenke litt på saken)

;)

Skrevet

Brutal ærlighet er bare slem når den er rettet mot meg.

(men den fører gjerne noe godt med seg bare jeg får tid til å tenke litt på saken)

;)

Jeg liker ærlighet og direkte/klar tale:-) Uansett hvem den er rettet mot:-)

Skrevet

Slem...? Brutalt ærlig av og til, men slem får jeg ikke helt til å stemme. Har jeg gått glipp av noe her?

''Har jeg gått glipp av noe her?''

Bare dårlige holdninger.

Skrevet

Dette ville jeg spurt Nils Håvard "wannabe psykolog" Dahl om på psykiatrforum. Tror han er god på hjerter.

Haha :o) Knis, du er søt, Caitlin

Skrevet

Er du full?;-)

Nix, jeg er helt edru og på vei til legevakta snart, trur eg :o)

Skrevet

Du må time legevaktbesøkene bedre enn dette. Dorthe...*s*

Skrevet

Dette ville jeg spurt Nils Håvard "wannabe psykolog" Dahl om på psykiatrforum. Tror han er god på hjerter.

NHD er nok flink på en akuttavdeling med psykotiske og suicidale, hvor det gjelder å være fast og bestemt, og ikke la all galskapen gå innpå seg, men som terapeut for de mer heldige av oss tror jeg han egner seg heller dårlig.

Skrevet

Du må time legevaktbesøkene bedre enn dette. Dorthe...*s*

Jeg blir helt gærn av det, nå synes jeg at jeg har vært der nok, og i går kveld sendte de akutt-teamet. Og så har jeg fått en ny blemme på størrelse med snusboks.

Men de på akutt-timet var så hyggelige og sa jeg kunne ringe i helga hvis jeg trengte å skifte flere ganger, de kunne til og med vaske håret mitt.

Skrevet

Verre her i gården: De første gangene jeg så det tegnet, trodde jeg det var tegnet for en rumpe!

Haha - den tanken har jeg også tenkt faktisk... :-D

.

Skrevet

Håper det gikk bra:-)

Skrevet

Håper det gikk bra:-)

Det gikk bra :o)

De kom hjem til meg i stedet og nå har det ikke væsket i hele dag.

Skrevet

Det gikk bra :o)

De kom hjem til meg i stedet og nå har det ikke væsket i hele dag.

Du må slutte å leke med fyrstikker..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...