Gå til innhold

Kjøpe lamper på flust.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet noen knallfine lamper fra Herstal - Grass heter de:

http://www.flust.no/hus-og-interioer/belysning/herstal-grass-pendel/

og

http://www.flust.no/hus-og-interioer/belysning/herstal-grass-gulvlampe/

Vi har sett dem i butikk, men da var det omtrent dobbelt pris av hva som er på flust.no.

Vi er ganske amatører mht å kjøpe på nett....

Er dette et ok sted å kjøpe ting? Kommer det sikkert og i god stand frem til oss? Hvordan kommer det (får jo ikke plass i postkassa... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med flust.no, men ser at nettstedet er eid av Norgesgruppen og at de har ålreite betalingsordninger, så du kan nok trygt handle der.

At varene ikke får plass i postkassa er ikke noe problem, du henter dem på posten. Selv har jeg handlet adskillig større ting enn lamper på nett (som feks sykkel og møbler), så det er ikke noe problem.

Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med flust.no, men ser at nettstedet er eid av Norgesgruppen og at de har ålreite betalingsordninger, så du kan nok trygt handle der.

At varene ikke får plass i postkassa er ikke noe problem, du henter dem på posten. Selv har jeg handlet adskillig større ting enn lamper på nett (som feks sykkel og møbler), så det er ikke noe problem.

Får en pakkelapp i postkassa, og så henter en pakken på post-i-butikk (det er der pakkene våre kommer), altså som vanlig postpakker?

Høres helt amatør ut nå, men det er jeg jo forsåvidt.

Så du hadde kunnet handle på dette nettstedet? Det frister jo, vil jo spare rundt 2500 kr. Og vi VET at vi liker lampene....

Skrevet

Helt ok å handle der.

Hvis du har trumf-bonus kan du bruke den på flust.

Skrevet

Helt ok å handle der.

Hvis du har trumf-bonus kan du bruke den på flust.

Har ikke trumf-bonus, men burde kanskje ordne meg det når jeg skal kjøpe noe såpass dyrt?

Hvordan funker det?

Skrevet

Får en pakkelapp i postkassa, og så henter en pakken på post-i-butikk (det er der pakkene våre kommer), altså som vanlig postpakker?

Høres helt amatør ut nå, men det er jeg jo forsåvidt.

Så du hadde kunnet handle på dette nettstedet? Det frister jo, vil jo spare rundt 2500 kr. Og vi VET at vi liker lampene....

Ja, du får pakkelapp, og henter på posten (eller post i butikk). Veldig enkelt og greit.

Noen postordreselskaper har for øvrig egne avtaler med butikker i området - når jeg feks handler på Ellos, kommer pakka til en dagligvarebutikk rett ved siden av jobben min.

Jeg vurderer flust.no som en dønn seriøs nettbutikk, ja, og kunne handlet derfra. Men sjekk fraktprisene, for ordens skyld.

Skrevet

Har ikke trumf-bonus, men burde kanskje ordne meg det når jeg skal kjøpe noe såpass dyrt?

Hvordan funker det?

Du sparer opp poeng ved å bruke trumfkortet. http://www.trumf.no/

Skrevet

Jeg har brukt handlet der et par ganger, og det er helt trygt. Kjapp levering, ikke noe tull.

Skrevet

Jeg har brukt handlet der et par ganger, og det er helt trygt. Kjapp levering, ikke noe tull.

Takk for svar!

Skrevet

Knallfine lamper!

Vi kjøpte vel sykkelhjelmer derfra tidligere en gang, gikk helt fint det.

Flust er seriøse, de.

Er vel nesten ikke den ting jeg ikke har handla på nett....

Skrevet

Knallfine lamper!

Vi kjøpte vel sykkelhjelmer derfra tidligere en gang, gikk helt fint det.

Flust er seriøse, de.

Er vel nesten ikke den ting jeg ikke har handla på nett....

Var i butikker i dag, og fant samme lampa til samme pris som på flust.no, (men de hadde den ikke inne akkurat nå), så da kjøpte jeg den heller der. Får den til uka :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...