Gå til innhold

Fredag kveld!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært på Ikea onsdag, torsdag og fredag denne uka... *hehe*

Jeg har drevet flytting i kveld. Har forresten holdt på hele uka. Jeg er visstnok en god hjelper ;-)

I kveld kom en eldre nabo innom. Hun kom med en nydelig blomst til meg! Jeg ble så overrasket og glad :-) Hun var takknemlig for at jeg hadde satt opp pc'n og fått det trådløse nettverket hos henne på stell, tidligere i uka.

I dag har jeg sløva, vasker klær og har en kompis av ungene på besøk her. Lager vafler til ungeflokken nå.

Senere blir det en handletur, og omorganisering av et rom *ser mørkt på akkurat det*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355354-fredag-kveld/page/2/#findComment-3052484
Del på andre sider

Kjørte eldstemann på bowling-bursdag og dro så til skolen for å være med på sosial tilstelning for trinnet til yngstemann. Alle fire var hjemme i 21-tiden, da ble det bare sløving og tv-titting resten av kvelden.

I dag er mannen borte, eldstemann har dratt til byen for å gå på kino med kamerater og yngstemann og jeg tar det med ro hjemme. Han får snart besøk av en kamerat og jeg skal jobbe litt tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355354-fredag-kveld/page/2/#findComment-3052488
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...