morsan Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Det er sånn vi har hatt det i alle år, helt til i forrige uke :-) Har du flyta? Eller Ikea åpnet ny butikk? 0 Siter
Axcia Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 jeg var på middag hos ven venninne, og var hjemme i halvtretidaellerderomkring, Det var en sen, eller tidlig middag ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har vært på Ikea onsdag, torsdag og fredag denne uka... *hehe* Jeg har drevet flytting i kveld. Har forresten holdt på hele uka. Jeg er visstnok en god hjelper ;-) I kveld kom en eldre nabo innom. Hun kom med en nydelig blomst til meg! Jeg ble så overrasket og glad :-) Hun var takknemlig for at jeg hadde satt opp pc'n og fått det trådløse nettverket hos henne på stell, tidligere i uka. I dag har jeg sløva, vasker klær og har en kompis av ungene på besøk her. Lager vafler til ungeflokken nå. Senere blir det en handletur, og omorganisering av et rom *ser mørkt på akkurat det* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 familie_MENY- *gosh* Hehe, raus med påfyll hun vene venninna gjetter jeg? ;-) 0 Siter
....AV Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Kjørte eldstemann på bowling-bursdag og dro så til skolen for å være med på sosial tilstelning for trinnet til yngstemann. Alle fire var hjemme i 21-tiden, da ble det bare sløving og tv-titting resten av kvelden. I dag er mannen borte, eldstemann har dratt til byen for å gå på kino med kamerater og yngstemann og jeg tar det med ro hjemme. Han får snart besøk av en kamerat og jeg skal jobbe litt tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Hehe, raus med påfyll hun vene venninna gjetter jeg? ;-) ''hun vene'' He he... look who's talkin'! ;-) Men jeg var (dessverre) sjåfør i går... ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 ''hun vene'' He he... look who's talkin'! ;-) Men jeg var (dessverre) sjåfør i går... ;-) ''He he... look who's talkin'! ;-)'' Har du helt rett i, og i kveld er det denne kvinnens tur - da ikke som sjåfør ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Har du flyta? Eller Ikea åpnet ny butikk? iKEA har åpnet ny butikk i Kristiansand :-) Megastor! 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 ''He he... look who's talkin'! ;-)'' Har du helt rett i, og i kveld er det denne kvinnens tur - da ikke som sjåfør ;-) Lucky you! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 iKEA har åpnet ny butikk i Kristiansand :-) Megastor! Høres bra ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.