Gå til innhold

Hva er det med dolere-

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

I to dager har romfolket blitt diskutert og tråden er så lang at det er definitivt umulig å lese den og vite hva diskusjonen går på...hehe har noen fritidsproblemer så kan det kanskje anbefales, men jeg gidder ikke bruke tid på det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• hulkert

5

• ShitDiddelyDo

5

• nitty-gritty

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men dette innlegget gidder du å bruke tid på?

Gjest krekling
Skrevet

Segunda lager tråder hvor hun selv er i fokus.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg brukte ikke mer tid på det enn du på å svare meg. Følte du deg rammet?

Gjest segunda
Skrevet

Segunda lager tråder hvor hun selv er i fokus.

Følte du deg rammet?

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Jeg har ikke lest tråden, så jeg aner ikke som om nivået av seriøsitet i den, men som tema er jo det definitivt noe som er verdt å diskutere, så det er godt det er en slik tråd som blir lang, og ikke en med strikkeoppskrifter:-)

Men - jeg ser av deltakerne i diskusjonen at det sannsynligvis ikke bare er konstruktiv debatt:-)

Skrevet

Jeg brukte ikke mer tid på det enn du på å svare meg. Følte du deg rammet?

Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg hverken leser eller svarer i tråden om romfolket, men synes det er positivt når aktuelle temaer diskuteres i (forholdsvis) ordnede former.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har ikke lest tråden, så jeg aner ikke som om nivået av seriøsitet i den, men som tema er jo det definitivt noe som er verdt å diskutere, så det er godt det er en slik tråd som blir lang, og ikke en med strikkeoppskrifter:-)

Men - jeg ser av deltakerne i diskusjonen at det sannsynligvis ikke bare er konstruktiv debatt:-)

Jeg aner ikke om diskusjonen er interessant eller ikke siden jeg ikke gidder å sette i gang med å lese den, og når tråder blir så lange er det sjelden noe interessant å hente der.

Gjest segunda
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg hverken leser eller svarer i tråden om romfolket, men synes det er positivt når aktuelle temaer diskuteres i (forholdsvis) ordnede former.

Skrev jeg noe om at det ikke var positivt?

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Jeg aner ikke om diskusjonen er interessant eller ikke siden jeg ikke gidder å sette i gang med å lese den, og når tråder blir så lange er det sjelden noe interessant å hente der.

Kanskje ikke for deg, men for mange andre som bruker forumet. Og det synes jeg det er viktig å huske på, at andre har andre interesser enn oss selv, og lar trådene vi finner uinteressante bli forbigått i stillhet... Du skjønner kanskje at jeg ikke er spesielt interessert i strikkeoppskrifter, men jeg hopper glatt over de innleggene som er mindre intererssante for meg...

Gjest segunda
Skrevet

Kanskje ikke for deg, men for mange andre som bruker forumet. Og det synes jeg det er viktig å huske på, at andre har andre interesser enn oss selv, og lar trådene vi finner uinteressante bli forbigått i stillhet... Du skjønner kanskje at jeg ikke er spesielt interessert i strikkeoppskrifter, men jeg hopper glatt over de innleggene som er mindre intererssante for meg...

Strikketråder er fine når de er i passe mengder. Jeg tviler på at omtalt tråd er noe særlig interessant for mange lenger når den er blitt så lang. Emnet fenger meg og jeg ville ha deltatt hvis ikke tråden hadde vært blitt så lang. Det er slike tråder som jeg for min del tar fremfor tråder om hvilken votter er best for barnehagebarn eller lignende.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Strikketråder er fine når de er i passe mengder. Jeg tviler på at omtalt tråd er noe særlig interessant for mange lenger når den er blitt så lang. Emnet fenger meg og jeg ville ha deltatt hvis ikke tråden hadde vært blitt så lang. Det er slike tråder som jeg for min del tar fremfor tråder om hvilken votter er best for barnehagebarn eller lignende.

Joda, men grunnen til at du (og jeg også) ikke deltar i den er fordi den er for lang å sette seg inn i etter en tid, men det betyr ikke at de som har deltatt i den synes den er interessant.

Jeg synes bare det blir så rart å lage et eget innlegg om at en tråd er så lang...

Gjest segunda
Skrevet

Joda, men grunnen til at du (og jeg også) ikke deltar i den er fordi den er for lang å sette seg inn i etter en tid, men det betyr ikke at de som har deltatt i den synes den er interessant.

Jeg synes bare det blir så rart å lage et eget innlegg om at en tråd er så lang...

Da blir det også rart å delta i en diskusjon om at den er blitt så lang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan oppsummere tråden uten å ha lest den.

- Noen generaliserer rundt romfolket.

- Noen, også her velger jeg å ikke nevne nick, drar debatten over på generaliseringer.

- Noen kommenterer dette.

- Dette kommenterer over 500 innlegg.

- Tråden begynner nå og dreie seg om personer, og "huff, er det deg igjen", er en gjenganger.

- Noen kommenterer svaret med "klarer du ikke å holde deg til saken og må ty til personangrep?".

- Dette kommenteres med noe sånt som: "Det er ikke jeg som driver personangrep, men du".

- Nå følger 500 innlegg om hvem som egentlig driver personangrep.

- Noen slenger ut en diagnose.

- Nå følger 500 innlegg om diskusjoner rundt diagnoser, og en sidetråd på Webmaster-forumet.

- Denne tråden når også et firesifra antall innlegg om diagnoser, personangrep og hvem som sa hva, kun på et par timer.

Og sånn går dagene!

Gjest MayLynn
Skrevet

Jeg gadd heller ikke engasjere meg så voldsomt - men kunne ikke dy meg for å kommentere når det går helt rundt for hoveddebattanten og vedkommende motsier seg selv og møter seg selv i døra. Pga at vedkommende til stadighet skryter av sin evne til å diskutere/debattere og påstår at vedkommende er total overlegen alle oss andre på dette området.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kan oppsummere tråden uten å ha lest den.

- Noen generaliserer rundt romfolket.

- Noen, også her velger jeg å ikke nevne nick, drar debatten over på generaliseringer.

- Noen kommenterer dette.

- Dette kommenterer over 500 innlegg.

- Tråden begynner nå og dreie seg om personer, og "huff, er det deg igjen", er en gjenganger.

- Noen kommenterer svaret med "klarer du ikke å holde deg til saken og må ty til personangrep?".

- Dette kommenteres med noe sånt som: "Det er ikke jeg som driver personangrep, men du".

- Nå følger 500 innlegg om hvem som egentlig driver personangrep.

- Noen slenger ut en diagnose.

- Nå følger 500 innlegg om diskusjoner rundt diagnoser, og en sidetråd på Webmaster-forumet.

- Denne tråden når også et firesifra antall innlegg om diagnoser, personangrep og hvem som sa hva, kun på et par timer.

Og sånn går dagene!

Bra analysert;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...