Gå til innhold

Hva er det med dolere-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev jeg noe om at det ikke var positivt?

''har noen fritidsproblemer så kan det kanskje anbefales, men jeg gidder ikke bruke tid på det.''

Dette høres ikke akkurat positivt ut, nei.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• hulkert

5

• ShitDiddelyDo

5

• nitty-gritty

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan oppsummere tråden uten å ha lest den.

- Noen generaliserer rundt romfolket.

- Noen, også her velger jeg å ikke nevne nick, drar debatten over på generaliseringer.

- Noen kommenterer dette.

- Dette kommenterer over 500 innlegg.

- Tråden begynner nå og dreie seg om personer, og "huff, er det deg igjen", er en gjenganger.

- Noen kommenterer svaret med "klarer du ikke å holde deg til saken og må ty til personangrep?".

- Dette kommenteres med noe sånt som: "Det er ikke jeg som driver personangrep, men du".

- Nå følger 500 innlegg om hvem som egentlig driver personangrep.

- Noen slenger ut en diagnose.

- Nå følger 500 innlegg om diskusjoner rundt diagnoser, og en sidetråd på Webmaster-forumet.

- Denne tråden når også et firesifra antall innlegg om diagnoser, personangrep og hvem som sa hva, kun på et par timer.

Og sånn går dagene!

Dritbra oppsummering! ;)

Skrevet

Jeg gadd heller ikke engasjere meg så voldsomt - men kunne ikke dy meg for å kommentere når det går helt rundt for hoveddebattanten og vedkommende motsier seg selv og møter seg selv i døra. Pga at vedkommende til stadighet skryter av sin evne til å diskutere/debattere og påstår at vedkommende er total overlegen alle oss andre på dette området.

''Pga at vedkommende til stadighet skryter av sin evne til å diskutere/debattere og påstår at vedkommende er total overlegen alle oss andre på dette området.''

Åh! :rørt:

Hvor har jeg gjort det?

Skrevet

Joda, men grunnen til at du (og jeg også) ikke deltar i den er fordi den er for lang å sette seg inn i etter en tid, men det betyr ikke at de som har deltatt i den synes den er interessant.

Jeg synes bare det blir så rart å lage et eget innlegg om at en tråd er så lang...

Jeg kan forsikre deg om at årsaken til at jeg ikke deltar i romfolk-tråden IKKE er dens lengde. ;-) Slike tema utvikler seg så og si alltid til å få noeTuppen og Lillemorsk over seg her inne, og jeg tenker alltid at "noen burde sørge for å legge inn en chatfunksjon på dol"...

Skrevet

Jeg kan oppsummere tråden uten å ha lest den.

- Noen generaliserer rundt romfolket.

- Noen, også her velger jeg å ikke nevne nick, drar debatten over på generaliseringer.

- Noen kommenterer dette.

- Dette kommenterer over 500 innlegg.

- Tråden begynner nå og dreie seg om personer, og "huff, er det deg igjen", er en gjenganger.

- Noen kommenterer svaret med "klarer du ikke å holde deg til saken og må ty til personangrep?".

- Dette kommenteres med noe sånt som: "Det er ikke jeg som driver personangrep, men du".

- Nå følger 500 innlegg om hvem som egentlig driver personangrep.

- Noen slenger ut en diagnose.

- Nå følger 500 innlegg om diskusjoner rundt diagnoser, og en sidetråd på Webmaster-forumet.

- Denne tråden når også et firesifra antall innlegg om diagnoser, personangrep og hvem som sa hva, kun på et par timer.

Og sånn går dagene!

Jeg tror ofte enkelte holder liv i diskusjonen bare fordi de får et bittelite oppmerksomhetskick av at tråden de er med på blir lang (=interessant).

Gjest krekling
Skrevet

Jeg tror ofte enkelte holder liv i diskusjonen bare fordi de får et bittelite oppmerksomhetskick av at tråden de er med på blir lang (=interessant).

Jeg tror hellere at det er kjedsomhet.

Skrevet

Jeg kan forsikre deg om at årsaken til at jeg ikke deltar i romfolk-tråden IKKE er dens lengde. ;-) Slike tema utvikler seg så og si alltid til å få noeTuppen og Lillemorsk over seg her inne, og jeg tenker alltid at "noen burde sørge for å legge inn en chatfunksjon på dol"...

Det har vært chattefunksjon på dol, men den ble fjernet da folk begynte å avtale (og utføre!) selvmordspakter.

Skrevet

Jeg husker da det var chattefunksjon på dol... Tror ikke det kommer tilbake nei :)

Skrevet

Jeg tror hellere at det er kjedsomhet.

Det finnes nok en god gjeng som liker å rulle seg i egen fortreffelighet også. Når skal de skjønne at det er lettere å finne gode argumenter enn å finne noen som gidder å høre på dem?

Ellers er nok jeg selv en blanding. Jeg er her kun av kjedsomhet, kan av og til bli imponert over egne utsagn, liker at trådene mine blir lange, går aldri til personangrep men sier en masse vås bare for egen underholdnings skyld. Tidtrøyte er vel ofte en bedre betegnelse enn underholdning.

Men jeg kan bare bruke noen timer her i bittesmå raptuses før jeg får en diger klump i magen som forteller meg at jeg kaster bort tida mi. Da følger noen dager med tvangsnevrotisk sjekking av trådene jeg har deltatt i og cold turcey på å selv skrive noe, helt til trådene er helt og fullstendig glemt og utdødd og jeg atter en gang kan konsentrere meg om viktige ting.

Skrevet

Jeg husker da det var chattefunksjon på dol... Tror ikke det kommer tilbake nei :)

Hehe, skjønner... ;-)

Skrevet

Det har vært chattefunksjon på dol, men den ble fjernet da folk begynte å avtale (og utføre!) selvmordspakter.

Uffda, leste Holmes' svar først, og skjønner at jeg kunne spart meg den latteren. Antok det hadde ført til - eh, utagerende krangling eller noe sånt jeg... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om de forsøker å sette rekord i lang tråd, noe som i og for seg er greit nok, men de kunne kanskje begrenset rekordforsøket en liten smule. Rekordforsøk to ganger om dagen kan bli litt mye.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om de forsøker å sette rekord i lang tråd, noe som i og for seg er greit nok, men de kunne kanskje begrenset rekordforsøket en liten smule. Rekordforsøk to ganger om dagen kan bli litt mye.

Husk dette i neste fedmetråd:-)

Skrevet

:humre:

Jeg har ingen som helst idé om hvor lange trådene blir. Jeg svarer på mesteparten av innlegg som folk skriver til meg, uavhengig av hvilken tråd de poster i.

Utover det så er jeg genuint fascinert over hvordan så mange i Frp ikke vil vedstå partiets politikk.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husk dette i neste fedmetråd:-)

Men siden jeg i disse kun sjekker "svar til meg" ser jeg ikke hvor store de blir. ;) Uansett er de ikke i nærheten av dette.

Dere er spik spenna hele bunten!

Godt jeg liker spenna gærne folk. :)

Skrevet

Men siden jeg i disse kun sjekker "svar til meg" ser jeg ikke hvor store de blir. ;) Uansett er de ikke i nærheten av dette.

Dere er spik spenna hele bunten!

Godt jeg liker spenna gærne folk. :)

Flattery will get you everywhere! ;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

:humre:

Jeg har ingen som helst idé om hvor lange trådene blir. Jeg svarer på mesteparten av innlegg som folk skriver til meg, uavhengig av hvilken tråd de poster i.

Utover det så er jeg genuint fascinert over hvordan så mange i Frp ikke vil vedstå partiets politikk.

Med vennlig hilsen

''Utover det så er jeg genuint fascinert over hvordan så mange i Frp ikke vil vedstå partiets politikk.''

Jeg for min del tror du overvurderer partiets velgere dersom du tror de a) vet stort om deres politikk, og B) klarer å skille populistisk rasping i pressen med hva det er mulig å gjennomføre.

Det er fascinerende at et sånt parti har blitt så stort. På den annen side lever vi i et land der Se og Hør selger rundt millionen i uka ...

Skrevet

''Utover det så er jeg genuint fascinert over hvordan så mange i Frp ikke vil vedstå partiets politikk.''

Jeg for min del tror du overvurderer partiets velgere dersom du tror de a) vet stort om deres politikk, og B) klarer å skille populistisk rasping i pressen med hva det er mulig å gjennomføre.

Det er fascinerende at et sånt parti har blitt så stort. På den annen side lever vi i et land der Se og Hør selger rundt millionen i uka ...

Det er egentlig veldig, veldig skremmende - av flere årsaker.

Både på grunn av selve politikken, og ikke minst på grunn av velgernes uvitenhet om den. Jeg så en undersøkelse for en studn siden som viste at store deler av Frps velgere faktisk er uenig i partiets politikk. Det de hovedsakelig er for er "la oss være jævlige med innvandrere"-delen.

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, enig, jeg har også glatt hoppet over den tråden og da særlig fordi de er så forutsigbare, kfr. SDD lengre ned her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...