Gå til innhold

Hvordan bli tjukk?

Anbefalte innlegg

Gjest omvendt problem
Skrevet

j er tynn, og får mange kommentarer pga det. Pga sykdom har jeg gått ned noen kilo. har alltid vært tynn.

Nå har jeg lyst til å legge på meg 4-5 kilo og lurer på om noen her kan gi meg noen tips utenom å måtte gå på Zyprexa eller andre vektøkende medisiner.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis er den beste måten mosjon og å spise næringsrik og sunn mat.

Og gi blaffen i folk som er sjalu! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kjøp proteintilskudd på apoteket.

Ville også pumpet jern, med lette vekter og haugevis av repetisjoner. Med mindre du ikke ønsker større muskler.

Kombinert med proteinrikt kosthold burde dette gi deg større kroppsmasse.

Gjest debetales
Skrevet

Styrketrening skal være bra, bygge opp litt muskelmasse,

ellers få i deg proteiner, karbohydrater og fett i forhold til kostholdssirkelen som du leser om overalt. Spis regelmessige måltider og lev sunt :)

Jeg tror ikke det er bra å spise masse søtkaker, godteri og brus for å gå opp i vekt.

Gjest Hva mener du?
Skrevet

Sannsynligvis er den beste måten mosjon og å spise næringsrik og sunn mat.

Og gi blaffen i folk som er sjalu! ;-)

Med vennlig hilsen

Sjalu? Hvorfor skulle noen være sjalu på en tynn person? Det er da ikke det minste positivt.

Skrevet

Sjalu? Hvorfor skulle noen være sjalu på en tynn person? Det er da ikke det minste positivt.

Ta deg en tur ut og spør 100 kvinner om de vil veie 10 kg over eller under gjennomsnittet.

Med vennlig hilsen

Gjest Snowbird
Skrevet

Det er det jo siden det kreves vanligvis stor viljestyrke for å bli tynn.

Skrevet

For mange kan det kreve en enorm viljeinnsats for å bli tykkere, også.

Med vennlig hilsen.

Gjest Hva mener du?
Skrevet

Det krever viljestyrke å slanke seg. Men det er mye vanskligere å klare å legge på seg for de som er tynne. Tro meg, jeg har prøvd begge deler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet verken alder, kjønn eller hva som har feilt deg, men jeg var syltynn fram til jeg var rundt 17. Det som forandret seg da var at jeg begynte å trene med vekter.

Vekttrening kan altså være et triks.

Gjest Elextra
Skrevet

Sjalu er ikke et ord jeg ville brukt, men jeg kan fort bli litt misunnelig på de tynne, så sant det ikke ser sykelig ut! :-)

Gjest Hva mener du
Skrevet

Ta deg en tur ut og spør 100 kvinner om de vil veie 10 kg over eller under gjennomsnittet.

Med vennlig hilsen

For en absurd problemstilling. Det er ikke ønskelig å veie hverken 10 kg for mye, eller 10 kg for lite. Ergo ingen grunn til å misunne noen av gruppene.

Personlig ville jeg langt heller veid 10 kg for mye, enn å være slapp og skranten fordi jeg veide 10 kg for lite.

Gjest krekling
Skrevet

Jeg vet verken alder, kjønn eller hva som har feilt deg, men jeg var syltynn fram til jeg var rundt 17. Det som forandret seg da var at jeg begynte å trene med vekter.

Vekttrening kan altså være et triks.

''Jeg vet verken alder, kjønn eller hva som har feilt deg, men jeg var syltynn fram til jeg var rundt 17.''

Det er et helt vanlig fenomen for unge gutter.

Gjest hmmmms...............
Skrevet

Hm..kanske lavkarbo kan hjelpe der også?

I Lutz sin bok "bedre uten brød" var det en svært tynn person, som så meget sunnere ut etter å ha begynt på lavkarbo. Men det skal nevnes at personen spiste alt for lite før han begynte på lavkarbo. Jeg fant ikke igjen disse før og etter bildene på nettet, men om du tar en titt i boken. Fordelen med lavkarbo er jo at det blir veldig ren mat.

Lånte boken på biblioteket.

Skrevet

For en absurd problemstilling. Det er ikke ønskelig å veie hverken 10 kg for mye, eller 10 kg for lite. Ergo ingen grunn til å misunne noen av gruppene.

Personlig ville jeg langt heller veid 10 kg for mye, enn å være slapp og skranten fordi jeg veide 10 kg for lite.

Man blir verken slapp eller skranten av å veie 10 kg under gjennomsnittet (hvilket var det jeg skrev).

Faktum er at i en kultur hvor store deler av befolkningen enten slanker seg, eller føler de burde slanke seg, så vil folk som er litt tynnere enn gjennomsnittet gjerne møte en grad av misunnelse.

Med vennlig hilsen

Gjest krekling
Skrevet

Man blir verken slapp eller skranten av å veie 10 kg under gjennomsnittet (hvilket var det jeg skrev).

Faktum er at i en kultur hvor store deler av befolkningen enten slanker seg, eller føler de burde slanke seg, så vil folk som er litt tynnere enn gjennomsnittet gjerne møte en grad av misunnelse.

Med vennlig hilsen

Det er ikke pent å være ti kilo for tynn, når man er en voksen person.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Jeg vet verken alder, kjønn eller hva som har feilt deg, men jeg var syltynn fram til jeg var rundt 17.''

Det er et helt vanlig fenomen for unge gutter.

Jeg var unormalt tynn. Svært tynn beinbygning, lite muskler og lite fett. Den mest pinglete i klassen, med god margin. Jeg har fortsatt tynn beinbygning, den er det ikke så mye å gjøre med, men jeg kompenserte med muskler.

Jeg tror jeg var like høy som nå da jeg var 17, altså 184 cm høy, og jeg veide ca. 50 kilo.

Gjest Hva mener du
Skrevet

Med vennlig hilsen

Ok, jeg overså ordet "gjennomsnittet". Siden befolkningen stadig øker i vekt, er det et tvilsomt mål. Er man 10 kg mindre enn gjennomsnittet er man ikke tynn. Og det var det å være tynn vi diskuterte. Du vrir på diskusjonen, og det er dermed ikke interessant å debatere det videre med deg.

Gjest krekling
Skrevet

Jeg var unormalt tynn. Svært tynn beinbygning, lite muskler og lite fett. Den mest pinglete i klassen, med god margin. Jeg har fortsatt tynn beinbygning, den er det ikke så mye å gjøre med, men jeg kompenserte med muskler.

Jeg tror jeg var like høy som nå da jeg var 17, altså 184 cm høy, og jeg veide ca. 50 kilo.

''Jeg tror jeg var like høy som nå da jeg var 17, altså 184 cm høy, og jeg veide ca. 50 kilo.''

Jeg tror at det er akkurat som 17 åringen her i huset.

Mannen min var 27 år, 190 cm høy og veidde 68 kg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...