mezzy Skrevet 21. september 2001 Skrevet 21. september 2001 Hei, jeg skal til spykologen min i dag.. snart.. jeg lurte på.. har hun tashetsplikt hvis jeg forteller at jeg har av og til selvmordstanker og at jeg kutter meg.. men at jeg ikke kommer til å ta selvmord? kan hun si noe hjemme da? jeg er 15. tusen takk for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. september 2001 Skrevet 21. september 2001 Strengt juridisk sett er ikke taushetsplikten 100% når du er under 16 år. Men jeg er sikker på at psykologen din ikke sier noe til foreldrene dine om dette med mindre du gir din tillatelse. Det er ingen god grunn til at hun skal bryte taushetsplikten. 0 Siter
mezzy Skrevet 21. september 2001 Forfatter Skrevet 21. september 2001 Strengt juridisk sett er ikke taushetsplikten 100% når du er under 16 år. Men jeg er sikker på at psykologen din ikke sier noe til foreldrene dine om dette med mindre du gir din tillatelse. Det er ingen god grunn til at hun skal bryte taushetsplikten. Tusen takk! Nå tør jeg kanskje å fortelle henne om det.. takk igjen! 0 Siter
Gjest Leel@ Skrevet 22. september 2001 Skrevet 22. september 2001 Var det med vilje du skrev _spy_kologen?? ;-) 0 Siter
mezzy Skrevet 22. september 2001 Forfatter Skrevet 22. september 2001 Var det med vilje du skrev _spy_kologen?? ;-) *ler* nei d var d ikke.. hehe jaja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.