Gå til innhold

muffins

Gjest Mor Muffins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du ikke God Kveld Norge. Der var kona til Vinnie. Ukronet muffinsdronning :o) Så muffins er da så in som bare det, og selvfølgelig helt riktig å servere :o)

Det må du påpeke til kollegaen din på mandag :o)

Å, det innslaget med "kjendis-Norges nye cup cake-dronning" eller hva de kalte henne var jo direkte pinlig!

Vel var det veldig fancy muffins dama laget, men å få et eget innslag om dette på et sånn nå-snakker-vi-om-kjendiser,-dere-program var rimelig spesielt.

Ikke for det - det var også innslag der om Valen med far, og det spolte jeg over, så det er mye rart på det programmet der. Men muffinsinnslaget hadde passet bedre på Norge Rundt - iallfall om dama hadde bodd på landet! :-)

Videoannonse
Annonse
-På Dol av og til
Skrevet

Finnes det virkelig folk som kommer med slike kommentarer etterpå:( Burde skamme seg.Utakknemlige tullinger, mener nå jeg.

Absolutt alt er vel bra nok å servere i mine øyne. En kopp kaffi eller te også om man ikke har noe annet der og da.

Jeg serverte en pakke kjeks i går da jeg fikk uventet besøk. Koste oss og ingen sure komentarer:)

-På Dol av og til
Skrevet

Leste lenger nede i tråden at det ikke var gjestene som klaget. Men da er det noen av de på jobben din somer sære.

Gjest Tatjana
Skrevet

Vel, hvis jeg hadde kommet på besøk til noen og fått varme nybakte muffins hadde jeg blitt kjempeglad. Uventede gjester hadde _ikke_ fått det hos meg.

Kollegaen din er helt på jordet.

Gjest verinoca
Skrevet

Sier du UVENTEDE gjester!?

I så fall synes jeg muffins var langt mer enn de kunne forvente! :-)

Hos meg/oss hadde de fått en kaffe- eller tekopp og en sjokoladebit eller kjeks fra skuffen, om jeg hadde.

ENIG. :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Flink du!! :-) Jeg ville blitt imponert over noen som kaster seg rundt og steker muffins (pose eller ei) for uventede gjester! Selv ville jeg antakelig ikke ha noenting til dem. :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun er veldig opptatt av hva som er god skikk og bruk, og gode manerer.

Så opptatt av skikk og bruk at hun kritiserer andres bakverk? Denne dama tar man ikke seriøst. :-)

Skrevet

''fart og stekte og serverte nystekte og varme med melis på. Men har i ettertid fått signaler på at det ikke er passende kaffemat.''

Er det virkelig noen som er klager på det de blir servert? Jeg ville synes serveringen var flott, selv om jeg kanskje selv ikke hadde spist muffins men nøyd meg med te eller kaffe.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ikke passende kaffemat? Synes nettopp at det er passende kaffemat jeg da:-)

Skrevet

Upassende? Herregud, hva forventer folk? Jeg synes det er mer enn bra nok, jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...