morsan Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Så du ikke God Kveld Norge. Der var kona til Vinnie. Ukronet muffinsdronning ) Så muffins er da så in som bare det, og selvfølgelig helt riktig å servere ) Det må du påpeke til kollegaen din på mandag ) Å, det innslaget med "kjendis-Norges nye cup cake-dronning" eller hva de kalte henne var jo direkte pinlig! Vel var det veldig fancy muffins dama laget, men å få et eget innslag om dette på et sånn nå-snakker-vi-om-kjendiser,-dere-program var rimelig spesielt. Ikke for det - det var også innslag der om Valen med far, og det spolte jeg over, så det er mye rart på det programmet der. Men muffinsinnslaget hadde passet bedre på Norge Rundt - iallfall om dama hadde bodd på landet! :-) 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Finnes det virkelig folk som kommer med slike kommentarer etterpå Burde skamme seg.Utakknemlige tullinger, mener nå jeg. Absolutt alt er vel bra nok å servere i mine øyne. En kopp kaffi eller te også om man ikke har noe annet der og da. Jeg serverte en pakke kjeks i går da jeg fikk uventet besøk. Koste oss og ingen sure komentarer:) 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Leste lenger nede i tråden at det ikke var gjestene som klaget. Men da er det noen av de på jobben din somer sære. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Vel, hvis jeg hadde kommet på besøk til noen og fått varme nybakte muffins hadde jeg blitt kjempeglad. Uventede gjester hadde _ikke_ fått det hos meg. Kollegaen din er helt på jordet. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Sier du UVENTEDE gjester!? I så fall synes jeg muffins var langt mer enn de kunne forvente! :-) Hos meg/oss hadde de fått en kaffe- eller tekopp og en sjokoladebit eller kjeks fra skuffen, om jeg hadde. ENIG. :-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Flink du!! :-) Jeg ville blitt imponert over noen som kaster seg rundt og steker muffins (pose eller ei) for uventede gjester! Selv ville jeg antakelig ikke ha noenting til dem. :-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun er veldig opptatt av hva som er god skikk og bruk, og gode manerer. Så opptatt av skikk og bruk at hun kritiserer andres bakverk? Denne dama tar man ikke seriøst. :-) 0 Siter
frosken Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 ''fart og stekte og serverte nystekte og varme med melis på. Men har i ettertid fått signaler på at det ikke er passende kaffemat.'' Er det virkelig noen som er klager på det de blir servert? Jeg ville synes serveringen var flott, selv om jeg kanskje selv ikke hadde spist muffins men nøyd meg med te eller kaffe. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Ikke passende kaffemat? Synes nettopp at det er passende kaffemat jeg da:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Upassende? Herregud, hva forventer folk? Jeg synes det er mer enn bra nok, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.