Gå til innhold

Skal vi danse-Håvard - kjipe svar i intervjuet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tv-seern

Så det ikke, men er uenig med deg i at han alltid er morsom på TV, jeg ville byttet alltid med aldri.

Ok, liksom-morsom da. BLID iallfall. Nå virka han skikkelig ekkel. Selv om han rett før ga uttrykk for at det var HELT greit å ryke ut.

Annonse

Ok, liksom-morsom da. BLID iallfall. Nå virka han skikkelig ekkel. Selv om han rett før ga uttrykk for at det var HELT greit å ryke ut.

Jeg tror ikke han var spydig, tror heller han trodde det skulle være morsomt. Men han får lære å kjenne sitt publikum.

Jeg oppfattet han ikke som spydig, bare som ikke helt vellykket forsøk på å være morsom.

Men jeg synes det er litt pussig at TV2 sender en såpass urutinert person til å intervjue på direkten - hun tok jo ofte ikke mic'en tilbake til seg selv når hun snakket. Men kanskje det er slik de skal læres opp? Og når alt kommer til alt er jo ikke akkurat God kveld, Norge det programmet med høyest status, selv ikke innen TV2, skulle jeg tro ;-)

Jeg oppfattet han ikke som spydig, bare som ikke helt vellykket forsøk på å være morsom.

Men jeg synes det er litt pussig at TV2 sender en såpass urutinert person til å intervjue på direkten - hun tok jo ofte ikke mic'en tilbake til seg selv når hun snakket. Men kanskje det er slik de skal læres opp? Og når alt kommer til alt er jo ikke akkurat God kveld, Norge det programmet med høyest status, selv ikke innen TV2, skulle jeg tro ;-)

God kveld, Norge er vel TVs svar på Se og Hør? :D

Jeg så det og jeg reagerte også på tonen hans. Det var pinlig å se på. Om han er landets dårligste taper, en arrogant dust, eller om han faktisk prøvde å være morsom er ikke godt å si. Jeg synes i alle fall ikke han har noen grunn til å føle seg bedre enn en reporter fra God kveld Norge. Blir man med på et slikt program må man tåle sin del av dumme spørsmål.

Annonse

Gjest verinoca

Ja, det skulle man tro :-)

Men muffinsinnslaget var litt vel sært, synes jeg! Bare fordi maffinsbakeren er kona/samboeren til en kjendis.

Men, vi har jo ikke nok kjendiser til å fylle opp et God Kveld-program. Så da må de lages :-)

Men, vi har jo ikke nok kjendiser til å fylle opp et God Kveld-program. Så da må de lages :-)

Ja, tydeligvis :-)

De få gangene jeg har sett hele eller deler av dette programmet, er det alltid fyllt opp av tv2s egenskapte c-kjendiser, fra realityprogram, gameshow osv.

Gjest verinoca

Ja, tydeligvis :-)

De få gangene jeg har sett hele eller deler av dette programmet, er det alltid fyllt opp av tv2s egenskapte c-kjendiser, fra realityprogram, gameshow osv.

..og ikke minst, deltakere i TV2s egne produksjoner. Det er stort sett egenreklame hele programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...