ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Det at du er hjemme fra middagen beviser at det du skriver er bare tøv. En debattmiddag av denne typen, med Sør ved bordet, ville ikke vært ferdig før langt over helga, og du skrev innlegg relativt tidlig i natt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Det at du er hjemme fra middagen beviser at det du skriver er bare tøv. En debattmiddag av denne typen, med Sør ved bordet, ville ikke vært ferdig før langt over helga, og du skrev innlegg relativt tidlig i natt. Du må huske på at han hadde med seg kona si og at jeg hadde med mannen min:-) Du var selv ganske ivrig i debatten da, spesielt i fedmedebatten og ikke overraskende mente du at det var slit og hardt arbeid som skulle til for å holde seg slank og trent, men du og frosken hadde byttet kjønn for anledningen.:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Du må huske på at han hadde med seg kona si og at jeg hadde med mannen min:-) Du var selv ganske ivrig i debatten da, spesielt i fedmedebatten og ikke overraskende mente du at det var slit og hardt arbeid som skulle til for å holde seg slank og trent, men du og frosken hadde byttet kjønn for anledningen.:-) Det høres ut som om du hadde en fornuftig kvinnelig versjon av meg til middag. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Det høres ut som om du hadde en fornuftig kvinnelig versjon av meg til middag. Og slank og trent :-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Og slank og trent :-) Singel også kanskje, slik at du kan koble de to? ;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Singel også kanskje, slik at du kan koble de to? ;-) Nei, det var nok ingen single der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.