Gå til innhold

Dol og RL

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det at du er hjemme fra middagen beviser at det du skriver er bare tøv. En debattmiddag av denne typen, med Sør ved bordet, ville ikke vært ferdig før langt over helga, og du skrev innlegg relativt tidlig i natt. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det at du er hjemme fra middagen beviser at det du skriver er bare tøv. En debattmiddag av denne typen, med Sør ved bordet, ville ikke vært ferdig før langt over helga, og du skrev innlegg relativt tidlig i natt. ;)

Du må huske på at han hadde med seg kona si og at jeg hadde med mannen min:-)

Du var selv ganske ivrig i debatten da, spesielt i fedmedebatten og ikke overraskende mente du at det var slit og hardt arbeid som skulle til for å holde seg slank og trent, men du og frosken hadde byttet kjønn for anledningen.:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må huske på at han hadde med seg kona si og at jeg hadde med mannen min:-)

Du var selv ganske ivrig i debatten da, spesielt i fedmedebatten og ikke overraskende mente du at det var slit og hardt arbeid som skulle til for å holde seg slank og trent, men du og frosken hadde byttet kjønn for anledningen.:-)

Det høres ut som om du hadde en fornuftig kvinnelig versjon av meg til middag. :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det høres ut som om du hadde en fornuftig kvinnelig versjon av meg til middag. :)

Og slank og trent :-)

Skrevet

Og slank og trent :-)

Singel også kanskje, slik at du kan koble de to? ;-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Singel også kanskje, slik at du kan koble de to? ;-)

Nei, det var nok ingen single der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...