Gå til innhold

Skrive oppgave, mangler motivasjon

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil vil vil
Skrevet

Kan noen gi meg tips for å finne motivasjon. Skal skrive en 12 siders oppgave på 5 dager kommende uke og klarer ikke konsentrere meg.

Hjelp......

Videoannonse
Annonse
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Snu på det.

Hva skal du skrive om? Spennende tema, ikke sant? Hvor skal du begynne? Kanksje lage en disposisjon? Har du lest det du skal i forkant? Ikke? i så fall- lag disposisjon og kjenn etter hva du trenger lese litt mer på.

Hiv deg rundt. Bestem deg. Dette er det bare DU som kan gjøre.

Skrevet

Snu på det.

Hva skal du skrive om? Spennende tema, ikke sant? Hvor skal du begynne? Kanksje lage en disposisjon? Har du lest det du skal i forkant? Ikke? i så fall- lag disposisjon og kjenn etter hva du trenger lese litt mer på.

Hiv deg rundt. Bestem deg. Dette er det bare DU som kan gjøre.

Det eneste som funker på meg er å vente til jeg kjenner kniven begynne å skjære seg inn i strupen.. men det er jo absolutt et dårlig tips.

Det beste tipset er å bare begynne. Disposisjon er lurt! Men det er litt som å rydde - det største tiltaket er å komme i gang. Når man er i gang grenser det nesten imot ikke så ille.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...