Gå til innhold

Hunden vekker meg om natten

Anbefalte innlegg

Kornblomst1365380874

Har en 1 år gml. hund som i det siste har begynt å våkne 2 ganger pr. natt. Hun skal rett og slett ut å tisse eller bæsje. Hun får kveldsmat tidlig på kvelden og blir luftet flere ganger pr. dag/kveld og får gjort sitt sånnt sett.

Likevel må hun ut. Dette har vart i et par uker og søvnmangelen begynner å merkes. Hun er i løpetiden for andre gang nå, kan det ha noe å si?

Alle gode råd tas i mot med takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355408-hunden-vekker-meg-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kornblomst1365380874

Ta en tlf til veterinæren, hun kan jo ha urinveisinfeksjon. Kan også ha med løpetid å gjøre. Ta det på alvor, siden dette ikke er vanlig. Lykke til!

Alt virker helt normalt, men jeg kan selvsagt ta en telefon for sikkerhets skyld til dyrlegen som dr. dyregod foreslår.

Fikk foresten en god latter av innlegget ditt, men jeg kan forsikre deg om at hun kun får to måltider og det siste kaller jeg kveldsmat:-) Så den lille "ulven" vår er ikke forspist.

Gjest dr. dyregod@online

Alt virker helt normalt, men jeg kan selvsagt ta en telefon for sikkerhets skyld til dyrlegen som dr. dyregod foreslår.

Fikk foresten en god latter av innlegget ditt, men jeg kan forsikre deg om at hun kun får to måltider og det siste kaller jeg kveldsmat:-) Så den lille "ulven" vår er ikke forspist.

Den er god :))

Men det var ikke jeg som skrev om kveldsmat, og jeg tror ikke hunden din lider noen nød som feit ;)

Lykke til, og kos deg med vovsen! :)

Annonse

Kornblomst1365380874

Den er god :))

Men det var ikke jeg som skrev om kveldsmat, og jeg tror ikke hunden din lider noen nød som feit ;)

Lykke til, og kos deg med vovsen! :)

Nei jeg ser at jeg svarte på feil innlegg. Men takk for svar uansett :-) Nå går jeg lengre turer på kvelden og halv blander foret med noe annet, så får vi se om det også kan hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...