Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Når begynner de å gå? Godteriskåla er klar og skummellykta på trappa er tent. Venter på dem jeg. 0 Siter
Gjest arbeidsro Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Her har de ringt på i en evighet selv om utelyset er slått av. For første gang tenkte jeg jeg skulle sjekke om dolfolket har rett i at barna nå godt kan reglene og oppfører seg eksemplarisk og pent og bare ringer på til de som er med på feiringen. Vanligvis pleier jeg å stikke av på denne dagen, men ettersom jeg i dag har en oppgave å skrive så tok jeg sjansen og ble hjemme. Jeg kunne nok dog like gjerne stukket av og gjort noe annet, for ringeklokka er ikke stille lenge før det durer og durer igjen. Kan ikke akkurat kalle det arbeidsro. Og ja, utelyset er slukket. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 ingen her heldigvis.. Og i det jeg trykte på sendknappen ringte det på døra og utenfor sto fire stykker :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Her har de ringt på i en evighet selv om utelyset er slått av. For første gang tenkte jeg jeg skulle sjekke om dolfolket har rett i at barna nå godt kan reglene og oppfører seg eksemplarisk og pent og bare ringer på til de som er med på feiringen. Vanligvis pleier jeg å stikke av på denne dagen, men ettersom jeg i dag har en oppgave å skrive så tok jeg sjansen og ble hjemme. Jeg kunne nok dog like gjerne stukket av og gjort noe annet, for ringeklokka er ikke stille lenge før det durer og durer igjen. Kan ikke akkurat kalle det arbeidsro. Og ja, utelyset er slukket. Her takket de få så fint de 4 som nettopp var her:-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Har bare hatt to grupper hittil, men håper på flere :-) 0 Siter
Gjest arbeidsro Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Her takket de få så fint de 4 som nettopp var her:-) Joda, men du åpnet vel døren og gav dem noe også 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Joda, men du åpnet vel døren og gav dem noe også Ja, gjorde jo det. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Har bare hatt to grupper hittil, men håper på flere :-) Håper på flere jeg også :-) For 2 år siden ble det mye godteri på meg , men har lært litt og har ikke kjøpt inn så mye denne gangen:-). 0 Siter
Holmes Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skal gå rundt til naboene her etterpå med et tomt vinglass og rope hallo viiiiin. 0 Siter
Gjest godt å tygge på d Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Nettopp hatt besøk av de Vi glemte at det var i dag de skulle komme, så hadde jo spist opp godteriet selv i går ;-) men heldigvis hadde vi en boks pepperkaker. Ungene ble fornøyde de 0 Siter
meg__123! Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Og i det jeg trykte på sendknappen ringte det på døra og utenfor sto fire stykker :-) hehe 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skal gå rundt til naboene her etterpå med et tomt vinglass og rope hallo viiiiin. ''hallo viiiiiiin!'' *gapskratter* :-D 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 ''hallo viiiiiiin!'' *gapskratter* :-D Ja, den var morsom. :-) Fikk lyst på viiiin. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Vi er ikke med, har utelyset slukket, så her har det ikke ringt på noen. Men jeg og 9-åringen var ute i stad for å hente 6-åringen borte i gata. Og da traff vi på en gjeng med 6-7 14-15 årings gutter :-) De var så søte, tuslet rundt mellom husene uten maske, og tok dem på når de ringte på. Ca halvparten av husene hadde utelyset slukket. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Her har det ringt på i ett banka kjør siden 17.30, og min store bakebolle, som var fyllt til randen da det hele starta, er nesten tom. Min egen lille heks har fått gå runde her på tunet sammen med nabojentungen, og var meget fornøyd med kvelden. Nå er festen over, heksa er i seng, og det er ikke mer kake igjen. Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe 0 Siter
cathlin Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Her har det ringt på i ett banka kjør siden 17.30, og min store bakebolle, som var fyllt til randen da det hele starta, er nesten tom. Min egen lille heks har fått gå runde her på tunet sammen med nabojentungen, og var meget fornøyd med kvelden. Nå er festen over, heksa er i seng, og det er ikke mer kake igjen. Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe ''Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe '' Det er bare fint! Morsom ide. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Selv om jeg egentlig er i mot hele Halloween-konseptet har jeg godteskåla klar. Skal jeg tillate å sende min egen unge ut på tiggerunde, får jeg jo gi litt jeg også. Pleier ikke være så mange her da. I år er det ny rekord, 7 til nå. Glemte å kjøpe godis i går så i dag har jeg vært innom søndagsåpen butikk og kjøpt litt småtteri. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 ''Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe '' Det er bare fint! Morsom ide. Jeg syntes i grunnen også det. Det var Guttungen som fant det på 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 De har ringt på døra i hele kveld. Jeg har ikke åpna. Faen til pakk. Det får holde at det er McDonalds og Subway på hvert forpulte gatehjørne, om vi ikke skal importere denne dritten også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.