Gå til innhold

Hvor blir det av spøkelsene da?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Når begynner de å gå?

Godteriskåla er klar og skummellykta på trappa er tent.

Venter på dem jeg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

5

• mariaflyfly

3

• eccoLise

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest arbeidsro
Skrevet

Her har de ringt på i en evighet selv om utelyset er slått av.

For første gang tenkte jeg jeg skulle sjekke om dolfolket har rett i at barna nå godt kan reglene og oppfører seg eksemplarisk og pent og bare ringer på til de som er med på feiringen. Vanligvis pleier jeg å stikke av på denne dagen, men ettersom jeg i dag har en oppgave å skrive så tok jeg sjansen og ble hjemme. Jeg kunne nok dog like gjerne stukket av og gjort noe annet, for ringeklokka er ikke stille lenge før det durer og durer igjen. Kan ikke akkurat kalle det arbeidsro.

Og ja, utelyset er slukket.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

ingen her heldigvis..

Og i det jeg trykte på sendknappen ringte det på døra og utenfor sto fire stykker :-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Her har de ringt på i en evighet selv om utelyset er slått av.

For første gang tenkte jeg jeg skulle sjekke om dolfolket har rett i at barna nå godt kan reglene og oppfører seg eksemplarisk og pent og bare ringer på til de som er med på feiringen. Vanligvis pleier jeg å stikke av på denne dagen, men ettersom jeg i dag har en oppgave å skrive så tok jeg sjansen og ble hjemme. Jeg kunne nok dog like gjerne stukket av og gjort noe annet, for ringeklokka er ikke stille lenge før det durer og durer igjen. Kan ikke akkurat kalle det arbeidsro.

Og ja, utelyset er slukket.

Her takket de få så fint de 4 som nettopp var her:-)

Skrevet

Har bare hatt to grupper hittil, men håper på flere :-)

Gjest arbeidsro
Skrevet

Her takket de få så fint de 4 som nettopp var her:-)

Joda, men du åpnet vel døren og gav dem noe også :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Joda, men du åpnet vel døren og gav dem noe også :)

Ja, gjorde jo det.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Har bare hatt to grupper hittil, men håper på flere :-)

Håper på flere jeg også :-)

For 2 år siden ble det mye godteri på meg , men har lært litt og har ikke kjøpt inn så mye denne gangen:-).

Skrevet

Jeg skal gå rundt til naboene her etterpå med et tomt vinglass og rope hallo viiiiin.

Gjest godt å tygge på d
Skrevet

Nettopp hatt besøk av de :D

Vi glemte at det var i dag de skulle komme, så hadde jo spist opp godteriet selv i går ;-) men heldigvis hadde vi en boks pepperkaker. Ungene ble fornøyde de :)

Skrevet

Og i det jeg trykte på sendknappen ringte det på døra og utenfor sto fire stykker :-)

hehe :)

Skrevet

Jeg skal gå rundt til naboene her etterpå med et tomt vinglass og rope hallo viiiiin.

''hallo viiiiiiin!''

*gapskratter*

:-D

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''hallo viiiiiiin!''

*gapskratter*

:-D

Ja, den var morsom. :-)

Fikk lyst på viiiin.

Skrevet

Vi er ikke med, har utelyset slukket, så her har det ikke ringt på noen. Men jeg og 9-åringen var ute i stad for å hente 6-åringen borte i gata.

Og da traff vi på en gjeng med 6-7 14-15 årings gutter :-) De var så søte, tuslet rundt mellom husene uten maske, og tok dem på når de ringte på.

Ca halvparten av husene hadde utelyset slukket.

Skrevet

Her har det ringt på i ett banka kjør siden 17.30, og min store bakebolle, som var fyllt til randen da det hele starta, er nesten tom.

Min egen lille heks har fått gå runde her på tunet sammen med nabojentungen, og var meget fornøyd med kvelden. Nå er festen over, heksa er i seng, og det er ikke mer kake igjen.

Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe :)

Skrevet

Her har det ringt på i ett banka kjør siden 17.30, og min store bakebolle, som var fyllt til randen da det hele starta, er nesten tom.

Min egen lille heks har fått gå runde her på tunet sammen med nabojentungen, og var meget fornøyd med kvelden. Nå er festen over, heksa er i seng, og det er ikke mer kake igjen.

Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe :)

''Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe :)

''

Det er bare fint! Morsom ide.

Skrevet

Selv om jeg egentlig er i mot hele Halloween-konseptet har jeg godteskåla klar. Skal jeg tillate å sende min egen unge ut på tiggerunde, får jeg jo gi litt jeg også. Pleier ikke være så mange her da. I år er det ny rekord, 7 til nå. Glemte å kjøpe godis i går så i dag har jeg vært innom søndagsåpen butikk og kjøpt litt småtteri.

Skrevet

''Men i morra skal vi dra og sette gresskaret vårt på grava til mora mi. Ungene syntes det var så fint at vi ikke kunne kaste det i fjor, så vi har blitt enige om at det er en god tradisjon som vi må følge opp i år, selv om det kanskje ser litt rart ut. Hehe :)

''

Det er bare fint! Morsom ide.

Jeg syntes i grunnen også det. Det var Guttungen som fant det på :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

De har ringt på døra i hele kveld. Jeg har ikke åpna. Faen til pakk. Det får holde at det er McDonalds og Subway på hvert forpulte gatehjørne, om vi ikke skal importere denne dritten også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...