Gå til innhold

Leter etter et dyr.

Gjest Prikken over Ien på en tatooering

Anbefalte innlegg

Det er svært mange av kundene på LA Ink eller hva det heter som ikke bare skal ha tatovering ttil pynt, men det ligger en historie bak valget av motiv. Sånn sett blir det et "statement", for å si det på nynorsk. :-)

De fleste "unnskyldningene" folk har for sine tatoveringer, er bare vås og fjas. For meg blir det bare en statement om at man er forfengelig på både det ytre og indre plan. Jeg trenger ingen skrift på huden for å vise hvem jeg er. Jeg kunne gjerne tatovert meg for å pynte, men hadde nok fort blitt lei av spørsmål om hva den symboliserte.. :-p

Fortsetter under...

De fleste "unnskyldningene" folk har for sine tatoveringer, er bare vås og fjas. For meg blir det bare en statement om at man er forfengelig på både det ytre og indre plan. Jeg trenger ingen skrift på huden for å vise hvem jeg er. Jeg kunne gjerne tatovert meg for å pynte, men hadde nok fort blitt lei av spørsmål om hva den symboliserte.. :-p

Poenget var at det du sier faktisk allerede var poenget mitt å imøtegå litt. Snobberiet kommer best til uttrykk når kunden ikke ønsker symbolet som passer best til budskapet (tror ikke trådstarter vil tatovere et esel, selv om det passer glimrende på budskapet..). Men for all del - så lenge folk blir lykkelige så er det jo greit :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...