Gå til innhold

Hvem er det som vil ha en jobb som...?

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd begge deler og begge deler har sine fordeler og ulemper :o)

Hey, et kjent nick:-)

Herregud for en usaklighet som kom over meg, altså. Jeg har jo ikke noen rett til å uttale meg om jobbing egentlig, da jeg ikke har jobba på flere år:-)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

19

• Dorthe

5

• filiokus81

3

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Superfornøyd med jobben min

Hvorfor er dere en gjeng anonyme nick som svarer?

Jeg er ikke en gjeng ;) Jeg bruker veldig ofte forskjellige nick. Er vel egentlig uviktig hvem som sier noe her, viktigheten bør vel ligge på hva som blir sakt :)

Hey, et kjent nick:-)

Herregud for en usaklighet som kom over meg, altså. Jeg har jo ikke noen rett til å uttale meg om jobbing egentlig, da jeg ikke har jobba på flere år:-)

Jeg har ikke jobbet så mye jeg heller Caitlin, men har prøvd forskjellige vikariater og vært på arbeidstrening. Og arbeidstrening var bare dritt, jeg fikk ikke gjøre noe ordentlig enda det var det jeg hadde jobbet som tidligere, de trodde nok at jeg var blitt mye dummere. Så etter tre mnd uten å gjøre en eneste ting så sa jeg takk og farvel, det var ikke sjans å få jobb der i hvert fall.

Jeg har ikke jobbet så mye jeg heller Caitlin, men har prøvd forskjellige vikariater og vært på arbeidstrening. Og arbeidstrening var bare dritt, jeg fikk ikke gjøre noe ordentlig enda det var det jeg hadde jobbet som tidligere, de trodde nok at jeg var blitt mye dummere. Så etter tre mnd uten å gjøre en eneste ting så sa jeg takk og farvel, det var ikke sjans å få jobb der i hvert fall.

Det er rart hvor mye dummere man blir når det heter arbeidstrening. Jeg hadde faktisk også en liten periode med gratis arbeid, og vedkommende hadde lyst til å ansette meg, men jeg ville heller gå på skole:-) Muhahahahahaaaaa.

Det er rart hvor mye dummere man blir når det heter arbeidstrening. Jeg hadde faktisk også en liten periode med gratis arbeid, og vedkommende hadde lyst til å ansette meg, men jeg ville heller gå på skole:-) Muhahahahahaaaaa.

Det hadde jeg også gjort hvis jeg hadde vært like gammel som deg :o)

Annonse

Jeg har vært der du er nå. Jeg har klatret omtrent så høyt om som det går an.

Titter meg omkring. Ser venner som har tid til å reise på helgeturer, ser ungene er blitt store (hvor var jeg mens de vokste opp??), hvor er det blitt av venne-middagene og vinkveldene?

Jeg har vært og kjent på alt det du beskriver. Men nå er jeg faktisk litt lei....Jobb er faktisk ikke hele livet...

Jeg har holdt meg "i skinnet" hele livet og har nå større barn. Har vært en så god mor som det går å være, har tatt hånd om hjem, hus, barn, familie, dyr.

Har dessuten en svært god jobb med frihet under ansvar og med mulighet for å styre en del av dagen selv. Telefonene slutter gjerne ved vanlige tider på arbeidsdagens slutt. Når jeg skal ta ut ferie så kan andre ta over mine kunder den perioden, og en del av jobben min :)

Jeg kan fortsette klatringen min lenge ennå før det går utover noe annet i livet mitt slik jeg kan se det. Og humøret som jeg får på jobben, kicket jeg får av utfordringene og mestringen, den kommer de hjemme veldig til gode. Sammen med lønnsforhøyningen, undommer koster en del de og :)

For meg er du en gjeng!

"For meg er du en gjeng" *ler* Ja det sier vel en hel del mer om deg enn meg cathlin ;)

Foresten, kan ikke si at jeg har lest noe sted her inne at det er mer korrekt, riktig og tillatt å kalle seg "cathlin" enn det er "Superfornøyd med jobben min" heller, må ha missa noe et eller annet sted skjønner jeg :)

"For meg er du en gjeng" *ler* Ja det sier vel en hel del mer om deg enn meg cathlin ;)

Foresten, kan ikke si at jeg har lest noe sted her inne at det er mer korrekt, riktig og tillatt å kalle seg "cathlin" enn det er "Superfornøyd med jobben min" heller, må ha missa noe et eller annet sted skjønner jeg :)

Kan du ikke være en gjeng, Superfornøyd med jobben min, bare for i kveld?

Det er en gjeng kvinnemennesker.

Jeg tror jeg mente det litt retorisk. Egentlig har jeg jo sett dem (og irritert meg grønn over dem) en del steder jeg også. Eller - de må gjerne sitte på rompa å gjøre ingenting dersom det ikke _er_ noe å gjøre, men sånn "smalltalk på kontoret" mens mange andre løper beina av seg er det verste jeg vet. Heldigvis har jeg ingen sånne der jeg jobber nå :o)

Annonse

Jeg tror jeg mente det litt retorisk. Egentlig har jeg jo sett dem (og irritert meg grønn over dem) en del steder jeg også. Eller - de må gjerne sitte på rompa å gjøre ingenting dersom det ikke _er_ noe å gjøre, men sånn "smalltalk på kontoret" mens mange andre løper beina av seg er det verste jeg vet. Heldigvis har jeg ingen sånne der jeg jobber nå :o)

De er egentlig litt overalt.

Når man ikke jobber med kroppen men hodet, er jo ikke kroppen sliten etter jobb. Når jeg tar fri trener jeg, nettopp fordi jeg ikke har brukt kroppen på jobb :)

Egentlig kunne det vært greit å bare sendt hodet på jobb, også kunne kroppen hatt fri. Så kunne man møtes etter jobb og ha hele ettermiddagen og kvelden sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...