Gå til innhold

Hvem er det som vil ha en jobb som...?

Anbefalte innlegg

Gjest Superfornøyd med jobben min

Kan du ikke være en gjeng, Superfornøyd med jobben min, bare for i kveld?

Okey, det er greit cathlin, siden det betyr så mye for deg. Samme for meg liksom :)

Så i kveld er jeg altså "en gjeng" for deg :) Tattaa

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

19

• Dorthe

5

• filiokus81

3

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Vrien den der. Er ikke alle som har slike kvalifikasjoner. Ikke drikker jeg kaffe. Ikke røyker jeg og strikke kan jeg ikke. Er det opplæring med lønn?

Ganske god til å skravle da og greier å bytte på senga mi ;)

God til å skravle er det som står høyest på listen av egenskaper som trengs i denne jobben. Det andre kan læres underveis. Kan du med en kaffetrakter er det pluss i boka, samt at du av og til tar med deg noe godt å spise, kake for eksempel, til resten av ansattgjengen.

Annonse

Innimellom tenker jeg at det hadde vært deilig med en slik jobb, men jeg tror nok ikke det hadde gått mange dagene før jeg lengtet tilbake til ansvar og utfordringer.

Men du, hva er det du _egentlig_ skal gjøre der? Hvis du fokuserer litt mer på det kan du sikkert finne noe som interesserer deg;)

Gjest lang utdannelse?

God til å skravle er det som står høyest på listen av egenskaper som trengs i denne jobben. Det andre kan læres underveis. Kan du med en kaffetrakter er det pluss i boka, samt at du av og til tar med deg noe godt å spise, kake for eksempel, til resten av ansattgjengen.

hehe da skal jeg vurdere en søknad. Ser mye spennende utfordringer bla i strikkingen! Hørt røyking ikke er bra for helsa men noe må man jo ofre for en så utviklende jobb ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...