Gå til innhold

TV-benk 150 cm sort høyglans

Anbefalte innlegg

Vi har falt for denne tv-benken i sort høyglans:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30116080

IKEA Bestå burs.

MEN den er litt for lang, 180 cm. Vi skulle gjerne hatt en i 150 eller evt 160 cm.

Noen som vet om noen tv-benker i omtrent samme stil som ikke er så lange? Vi vil helst ha den med føtter, og i sort høyglans.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355439-tv-benk-150-cm-sort-h%C3%B8yglans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips, men 120 cm er for lite, vi må ha 150-160 cm. Vi har fkyttet pianoet fra stua ut i gangen, så nå har vi den veggen til tv-benk og tv.... ;-)

Og så har jeg falt veldig for skikkelig blank sort høyglans...

den der har vi også i svart :) myyye støv blir det der :P

Hmmmm... Blir det så mye støv at du angrer på den?

Stua vår er slik:

*Hvite vegger

*Hvite lange gardiner

*Sort skinnsofa

*Brune spisestumøbler + brunt salongbord.

Vi kan selvsagt også ha den i hvit. Men jeg tenkte det hadde vært stilig med sort, siden tv-en er sort, og sofaen er sort.

Stua vår er slik:

*Hvite vegger

*Hvite lange gardiner

*Sort skinnsofa

Vi kan selvsagt også ha den i hvit. Men jeg tenkte det hadde vært stilig med sort, siden tv-en er sort, og sofaen er sort.

Vi har hvite vegger og svarte møbler og det er jo stilig, men jeg vil gjerne bytte ut med lysere møbler. I hvertfall når det gjelder tvbenken. Jeg tørket støv av den idag, og i morgen er det nok nesten like ille :P Tørker nok støv av den ca annenhver dag for at det skal se greit ut.

Mye mulig det blir likedan med en hvit en også, det vet jeg ikke..

Annonse

Takk for tips, men 120 cm er for lite, vi må ha 150-160 cm. Vi har fkyttet pianoet fra stua ut i gangen, så nå har vi den veggen til tv-benk og tv.... ;-)

Og så har jeg falt veldig for skikkelig blank sort høyglans...

Napoli fra Skeidar finnes i 140... Den er ganske fin.

http://www.skeidar.no/varekatalog/kategori/1002/22

Stua vår er slik:

*Hvite vegger

*Hvite lange gardiner

*Sort skinnsofa

Og støvet synes også på forsiden av skuffene...

Napoli fra Skeidar finnes i 140... Den er ganske fin.

http://www.skeidar.no/varekatalog/kategori/1002/22

Ja, den kikket jeg på i stad. men hva er egentlig melamin?

Likte absolutt designen, men er litt usikker på overflaten, om jeg liker dne... Må nok se den i butikken først...

Jeg har gjort det veldig enkelt: Kjøpt ei Lackhylle på Ikea og skrudd på sengebein. ;)

Men det er mye støv som synes på den også...

Tja.... Jeg glemmer liksom å tørke støv.... Har det ikke helt i ryggmargen. Når jeg sa til mannen min at dere sier at støvet synes veldig på disse sorte møblene, så påstod han at an aldri hadde sett meg tørke støv.... :-P

Fullt så galt er det nå ikke, men det er ikke ofte jeg gjør det....

Som meg_123 sier, så synes støv veldig godt på høyglansmøbler, spesielt i svart. Har to bord i svart høyglans selv og ser absolutt at det langt ifra er det mest praktiske. Når det er sagt er det jo veldig stilig da, så jeg angrer ikke :-)

Annonse

Som meg_123 sier, så synes støv veldig godt på høyglansmøbler, spesielt i svart. Har to bord i svart høyglans selv og ser absolutt at det langt ifra er det mest praktiske. Når det er sagt er det jo veldig stilig da, så jeg angrer ikke :-)

Hvor ofte tørker du støv av dem?

Vi er nok litt under gjennomsnitt opptatt av støvtørking og rengjøring.... så vi burde kanksje velge hvitt tv-møbel i stedet da?

Hvor ofte tørker du støv av dem?

Vi er nok litt under gjennomsnitt opptatt av støvtørking og rengjøring.... så vi burde kanksje velge hvitt tv-møbel i stedet da?

Om sommeren: annenhver dag

Om vinteren: to ganger i uken, da er det mørkere og synes ikke så godt ;)

Jeg ville valgt sort fortsatt jeg altså..

Gjest Elextra

Tja.... Jeg glemmer liksom å tørke støv.... Har det ikke helt i ryggmargen. Når jeg sa til mannen min at dere sier at støvet synes veldig på disse sorte møblene, så påstod han at an aldri hadde sett meg tørke støv.... :-P

Fullt så galt er det nå ikke, men det er ikke ofte jeg gjør det....

''Når jeg sa til mannen min at dere sier at støvet synes veldig på disse sorte møblene, så påstod han at an aldri hadde sett meg tørke støv.... :-P

Fullt så galt er det nå ikke, men det er ikke ofte jeg gjør det....''

Spørsmålet her ble jo nesten for åpenbart: Hvor ofte ser du din mann tørke støv?

Ja, den kikket jeg på i stad. men hva er egentlig melamin?

Likte absolutt designen, men er litt usikker på overflaten, om jeg liker dne... Må nok se den i butikken først...

Det er ikke ordentlig tre, bare ser slik ut. Minner om huntonittplater fra gamle dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...