Gå til innhold

TV-benk 150 cm sort høyglans

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Hmmmm... Blir det så mye støv at du angrer på den?

Stua vår er slik:

*Hvite vegger

*Hvite lange gardiner

*Sort skinnsofa

*Brune spisestumøbler + brunt salongbord.

Vi kan selvsagt også ha den i hvit. Men jeg tenkte det hadde vært stilig med sort, siden tv-en er sort, og sofaen er sort.

Vi har en annen type, men sort høyglans, og det er et mareritt.

Vi har hvite vegger og svarte møbler og det er jo stilig, men jeg vil gjerne bytte ut med lysere møbler. I hvertfall når det gjelder tvbenken. Jeg tørket støv av den idag, og i morgen er det nok nesten like ille :P Tørker nok støv av den ca annenhver dag for at det skal se greit ut.

Mye mulig det blir likedan med en hvit en også, det vet jeg ikke..

Annenhver dag?? Jøss, jeg føler meg skikkelig sjuskete her nå, to premietørkere i én tråd...

;o)

''Når jeg sa til mannen min at dere sier at støvet synes veldig på disse sorte møblene, så påstod han at an aldri hadde sett meg tørke støv.... :-P

Fullt så galt er det nå ikke, men det er ikke ofte jeg gjør det....''

Spørsmålet her ble jo nesten for åpenbart: Hvor ofte ser du din mann tørke støv?

''

Spørsmålet her ble jo nesten for åpenbart: Hvor ofte ser du din mann tørke støv?

''

*host*

Jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg har sett ham tørke støv max 5 ganger i dette huset... og vi har bodd her i 13 år! Men han har sikkert gjort det noen ganger jeg ikke har sett.

Men du - jeg sa til sønnen vår på 11 at vi trolig ikke kom til å kjøpe sen tv-benken i sort fordi at støvet synes så godt på den.

Hans kontante svar var da følgende: "Men da kan jo vi barna ha ansvar for at det blir tørket støv av den! Vi kan tørke støv hver uke, eller gjerne flere ganger i uka hvis det trengs!"

- tror jammen han har arvet sin bestemors sans for husarbeid :-)

Annonse

''

''

*host*

Jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg har sett ham tørke støv max 5 ganger i dette huset... og vi har bodd her i 13 år! Men han har sikkert gjort det noen ganger jeg ikke har sett.

Men du - jeg sa til sønnen vår på 11 at vi trolig ikke kom til å kjøpe sen tv-benken i sort fordi at støvet synes så godt på den.

Hans kontante svar var da følgende: "Men da kan jo vi barna ha ansvar for at det blir tørket støv av den! Vi kan tørke støv hver uke, eller gjerne flere ganger i uka hvis det trengs!"

*he he*

Men nesten så jeg får litt assossiasjoner til barn som lover å gå tur tre ganger om dagen, bare de får en valp! ;-)

Gjest Elextra

''

''

*host*

''Hans kontante svar var da følgende: "Men da kan jo vi barna ha ansvar for at det blir tørket støv av den! Vi kan tørke ''

Imponert, ja!

*he he*

Men nesten så jeg får litt assossiasjoner til barn som lover å gå tur tre ganger om dagen, bare de får en valp! ;-)

Ja, det var jo en god sammenlikning :-))))

Men det er jo egentlig akkurat DEN type benk jeg har lyst på - og gutten er faktisk veldig pertentlig når han først går inn for det, så det kunne jo gått bra en stund....

Men det er jo egentlig akkurat DEN type benk jeg har lyst på - og gutten er faktisk veldig pertentlig når han først går inn for det, så det kunne jo gått bra en stund....

Hvis det ikke går så bra etterhvert, får du bare redusere brillestyrken ;-)

Gjest lifeis...

Kjøp nå benken og la det gå bra "en stund". Etter "denne stunden" ser det jo ut til at ingen av dere er nevneverdig opptatt av litt støv her og der. Den vil neppe skape noen støv-på-hjernen greie hos dere ;)

Jeg har ingen problem med å se støv. Men jeg har altså en sønn som ser det pluss en svigermor som ser det.... :-P

'' pluss en svigermor som ser det.... :-P''

Da foreslår jeg at årets julegave til henne blir som følger: Ett par hvite bomullshansker til å sjekke ekstra nøye etter støv, en stk støvklut og en sprutflaske med rengjøringsmiddel, samt beskjed om at hun mer enn gjerne må sjekke og kommentere støvet på tv-benken, men at det følger en forpliktelse til å tørke bort støvet dersom man kommenterer dette :-)

Annonse

'' pluss en svigermor som ser det.... :-P''

Da foreslår jeg at årets julegave til henne blir som følger: Ett par hvite bomullshansker til å sjekke ekstra nøye etter støv, en stk støvklut og en sprutflaske med rengjøringsmiddel, samt beskjed om at hun mer enn gjerne må sjekke og kommentere støvet på tv-benken, men at det følger en forpliktelse til å tørke bort støvet dersom man kommenterer dette :-)

*rå latter*

(med et snev av dårlig samvittighet som husmor...)

Annenhver dag?? Jøss, jeg føler meg skikkelig sjuskete her nå, to premietørkere i én tråd...

;o)

ja må tørke støv annenhver dag for at det ikke skal se helt forjævlig ut :P jeg orker ikke å se støv når jeg skal sitte og kose meg :P hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...