Gå til innhold

Man kan ikke stole på noen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hulkert

6

• Sør

5

• ShitDiddelyDo

4

• hidi, the scorpion

4

hidi, the scorpion

''Jeg kunne aldri "slått hånden" av mine sønner, men hadde ønsket både fengselstraff og teapi for dem.''

Enig med deg! Forøvrig et horribelt scenario som jeg inderlig håper jeg aldri kommer til å oppleve...

Grusomt for foreldre og resten av familien, som må gjennomgå et slikt trauma....:(

Ikke sant!

Jeg hadde heller ikke gått rundt og trodd de var "uskyldige", når det motsatte er bevist....

Nei, men man er jo glad i ungene sine uansett hva de gjør og straffe dem når de har gjort noe gærnt har vi jo gjort fra de var små så straff er en selvfølge

hidi, the scorpion

Nei, men man er jo glad i ungene sine uansett hva de gjør og straffe dem når de har gjort noe gærnt har vi jo gjort fra de var små så straff er en selvfølge

Det er det!

Men har sett så mange dokumentarprogrammer, hvor mødre helt overser sine sønners "synder", og det er skremmende!

Ja, jeg tenker nå at de er ganske dumme som holder på sånn.

Kjenner et par leger som driver på litt på si - og dette gjør at jeg tenker at de er egentlig ikke så glupe... ikke på det planet i alle fall.

Kanskje det at de er så glupe på et plan gjør at de føler de trenger et plan der de ikke bruker hjerna/vettet sitt.

Så trenger man heller ikke være så smart for å bli lege :)

Man kommer langt med å være flink til å pugge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...