Gå til innhold

Forskjølelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kunne vært verre. Det kunne vært kjedebetennelse, en ikke helt ukjent lidelse blant de unge:)

''Det kunne vært kjedebetennelse, en ikke helt ukjent lidelse blant de unge:)''

LOL!

Heldigvis får mange ungjenter i dag 'gullskjeder' av kjærestene sine, og kjærestene får 'skyss' tilbake .-)

Er de riktig heldige, kommer de hjem til mors 'schjøttkaker'.

''Det kunne vært kjedebetennelse, en ikke helt ukjent lidelse blant de unge:)''

LOL!

Heldigvis får mange ungjenter i dag 'gullskjeder' av kjærestene sine, og kjærestene får 'skyss' tilbake .-)

Er de riktig heldige, kommer de hjem til mors 'schjøttkaker'.

Gullskjede passer bra som trøstegave til de som har kjedebetennelse;)

Annonse

Beklager virkelig til dere alle at jeg skriver litt feil - men ikke så enkelt når en opprinnelig har et annet språk.

Her vil jeg virkelig ikke tilbringe mer tid :(

''Beklager virkelig til dere alle at jeg skriver litt feil - men ikke så enkelt når en opprinnelig har et annet språ k.

Her vil jeg virkelig ikke tilbringe mer tid :(''

Da vil jeg beklage til deg, 'eller hur'! Det var virkelig ikke meininga prøve å være morsom på din bekostning! Jeg hoppa inn i tråden og prøvde å spøke med fenomenet kj-lyden som er i ferd med å forsvinne blant dagens unge.

Det hadde ikke noe med innlegget ditt å gjøre, og var en gedigen avsporing fra min side...

Håper du fortsetter å skrive på DOL :-)

Beklager virkelig til dere alle at jeg skriver litt feil - men ikke så enkelt når en opprinnelig har et annet språk.

Jeg føler også for å be deg om å fortsette å skrive på dol. :-)

Jeg har blitt dratt helt uskyldig inn i dette, og håper alle andre også endrer på overskriften :-) Men kommentaren under fra nick om allergiske reaksjoner oga forskjølelse var jo litt morsom da.

Neida, ikke ta deg nær av det! Skriveleifer ER morsomme, det har ingen ting med deg som person å gjøre :o)

''Beklager virkelig til dere alle at jeg skriver litt feil - men ikke så enkelt når en opprinnelig har et annet språ k.

Her vil jeg virkelig ikke tilbringe mer tid :(''

Da vil jeg beklage til deg, 'eller hur'! Det var virkelig ikke meininga prøve å være morsom på din bekostning! Jeg hoppa inn i tråden og prøvde å spøke med fenomenet kj-lyden som er i ferd med å forsvinne blant dagens unge.

Det hadde ikke noe med innlegget ditt å gjøre, og var en gedigen avsporing fra min side...

Håper du fortsetter å skrive på DOL :-)

PS: Glemte å skrive at det er ganske så vanlig at tråder sporer av. Veit ikke hvor kjent du er med forumet, men uansett må du ikke ta slike 'digresjoner' personlig.

Unnskyld - det er sårlig gjort å tulle sånn med en jeg ikke kjenner. Jeg vet ingenting om din bakgrunn, og en bør selvsagt kunne skrive her med skrivefeil.

Håper du kan legge dette bak deg og bli med videre. DOL er et hyggelig sted å være og du blir kjent med mange ulike typer mennesker. Og så innimellom så kan vi dessverre være litt raske på avtrekkeren ift å påpeke stavefeil - men som regel gjør vi det bare med kjente nick.

Annonse

Gjest verinoca

Du, jeg ber om unnskyldning!!! Ikke forlat DOL for en sånn tullesak, bli her er du snill :o)))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...