Gå til innhold

Har dere lyst tïl å gjennoppstå etter døden?

Anbefalte innlegg

Gjest spesiell problemstilling

Ser en dokumentar om mennesker som ønsker å gjenooppstå etter døden, når teknologien er i stand til å utføre det. Hvis det i det hele tatt er mulig så vil de kanskje våkne opp om 50-100 år.

Noe som frister dere? Vet ikke helt om det er så fint å våkne opp igjen når jeg faktisk ikke kjenner noen, fordi de har dødd på en naturlig måte.

Fortsetter under...

Annonse

Den filmen har jeg sett. Med Sylvester Stallone. Et makkverk av en film!

http://topdocumentaryfilms.com/cryonics-death-deep-freeze/

Det var denne jeg så. En dokumentar om en kvinne som ikke ville dø og prosessen hun som død person måtte igjennom.

skikkelig guffent!

ShitDiddelyDo

http://topdocumentaryfilms.com/cryonics-death-deep-freeze/

Det var denne jeg så. En dokumentar om en kvinne som ikke ville dø og prosessen hun som død person måtte igjennom.

skikkelig guffent!

Ja, det er guffent at folk kan bli så spinnville.

Dessuten vil det der blir et helvetes kluss. Selv om kroppen til kvinnen dør vil sjelen leve videre, muligens i en annen person. Hva skjer med denne personen når kvinnen våkner opp igjen om 100 år? Vil sjelen hoppe fra legemet den oppholder seg i til den gjennomståtte kroppen?

Det kommer jo i så fall til å bli et svore leven med å holde greie på folk.

Dessuten vil det der blir et helvetes kluss. Selv om kroppen til kvinnen dør vil sjelen leve videre, muligens i en annen person. Hva skjer med denne personen når kvinnen våkner opp igjen om 100 år? Vil sjelen hoppe fra legemet den oppholder seg i til den gjennomståtte kroppen?

''Det kommer jo i så fall til å bli et svore leven med å holde greie på folk''

ja spesielt hvis alle skal prøve dette så blir vi fort veldig mange på jorda.

Kanskje de heller skulle pønske ut en ide om hvordan de kan gi organene hennes videre til andre nær de har klart å kurere sykdommen?

Haha, endelig ferdig med å le - du bidrar om ikke annet til fastere magemuskler; sikkert godkjent trening av KJ ;-)

Nei,foretrekker å reinkarniseres som en løvetann eller bananflue.

ShitDiddelyDo

Haha, endelig ferdig med å le - du bidrar om ikke annet til fastere magemuskler; sikkert godkjent trening av KJ ;-)

Nei,foretrekker å reinkarniseres som en løvetann eller bananflue.

Jeg tror ikke du kan reinkarneres som planter. ;)

Men dette er jeg usikker på. Det skal jeg spørre om neste gang jeg er i Thailand. Der har de kontroll på sånt. ;)

Jeg tror ikke du kan reinkarneres som planter. ;)

Men dette er jeg usikker på. Det skal jeg spørre om neste gang jeg er i Thailand. Der har de kontroll på sånt. ;)

''Jeg tror ikke du kan reinkarneres som planter. ;)''

Huff, da blir det noen søvnløse netter framover :-/

''Men dette er jeg usikker på. Det skal jeg spørre om neste gang jeg er i Thailand. Der har de kontroll på sånt. ;)''

Hold meg oppdatert da! Håper i det minste at en ørliten bananflue duger...

Jaja, får prøve på litt søvn likevel ;)

Annonse

ShitDiddelyDo

''Jeg tror ikke du kan reinkarneres som planter. ;)''

Huff, da blir det noen søvnløse netter framover :-/

''Men dette er jeg usikker på. Det skal jeg spørre om neste gang jeg er i Thailand. Der har de kontroll på sånt. ;)''

Hold meg oppdatert da! Håper i det minste at en ørliten bananflue duger...

Jaja, får prøve på litt søvn likevel ;)

Bananflue tror jeg duger, og jeg kan forstå hvorfor du vil bli en. Det er for å fly rundt i stua til dolere og gjøre dem gale, ikke sant? ;)

Bananflue tror jeg duger, og jeg kan forstå hvorfor du vil bli en. Det er for å fly rundt i stua til dolere og gjøre dem gale, ikke sant? ;)

WOW, er du klarsynt også?!

Men nå må jeg legge meg før jeg pådrar meg fleire magemuskler (kan ikke risikere en six-pack sånn heilt uten videre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...