Gå til innhold

Mulig å bli gravid..(gjelder ikke meg altså ;-))

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hehe, legger til at jeg har anonymisert og at dette er en elev det er årevis siden jeg hadde, bare så det er sagt ;)

Ah. Så dette er altså noe du har gått og tenkt på i mange år? Jeg vet ikke om det er beroligende eller foruroligende. ;)

Fortsetter under...

Ah. Så dette er altså noe du har gått og tenkt på i mange år? Jeg vet ikke om det er beroligende eller foruroligende. ;)

Hehe, snakker med nesten alle mine tildigere elever ganske så ofte jeg ;) Mange av dem er blant mine beste venner idag. Døvemiljøet er så lite at alder kun er et tall for oss :)

ShitDiddelyDo

Hehe, snakker med nesten alle mine tildigere elever ganske så ofte jeg ;) Mange av dem er blant mine beste venner idag. Døvemiljøet er så lite at alder kun er et tall for oss :)

Jeg bør vel i hvert fall ikke mobbe deg for mye. Hadde det ikke vært for dol hadde jeg fortsatt trodd at unger kom med storken. ;)

Sånn litt påå siden kan man faktisk bli gravid, mens man er gravid. Står i Guinnes Rekordbok, faktisk. Damen var to mnd på vei da hun hadde eggløsning og ble gravid, mens hun allerede var gravid. Begge barna ble født på sånn ca termin, dvs at da nr to ble født hadde hun allerede et barn på to mnd. Alt i følge Guiness Rekordbok fra noen år tilbake. Julegave fra en av sønnene til broren. Vi ble underholdt hele kvelden!

Jeg bør vel i hvert fall ikke mobbe deg for mye. Hadde det ikke vært for dol hadde jeg fortsatt trodd at unger kom med storken. ;)

Ja, DOL er godt å ha ;)

Nå vet jeg i det minste at jeg ikke bør være trygg på å ha sex uten prevensjon selv om jeg har mensen - OM det skulle bli aktuelt en gang ;-P

Sånn litt påå siden kan man faktisk bli gravid, mens man er gravid. Står i Guinnes Rekordbok, faktisk. Damen var to mnd på vei da hun hadde eggløsning og ble gravid, mens hun allerede var gravid. Begge barna ble født på sånn ca termin, dvs at da nr to ble født hadde hun allerede et barn på to mnd. Alt i følge Guiness Rekordbok fra noen år tilbake. Julegave fra en av sønnene til broren. Vi ble underholdt hele kvelden!

Har hørt det der jeg også ;)

Mener å huske at dette gjelder kvinner med to livmorer (hehe.. her lurte jeg jammen på om det het "livmødre" ;-)), noe som visstnok er ekstremt sjelden...

Annonse

''Hadde det ikke vært for dol hadde jeg fortsatt trodd at unger kom med storken''

Hva? Trodde du sex var kun for moro skyld? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...