Gå til innhold

Årsaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er årsaken til at folk er sånn imot meg at de tror jeg er pedofil?

Skrevet

Synes du skal ta en time-out nå.

Time-out? Hvorfor kan ingen svare meg "seriøst" lengre?

Gjest bjelleklang
Skrevet

Still noen seriøse spm du ikke har stillt før da din snøsokk!

Skrevet

Fordi du øser gørra di ut over andre i et omfang som blir slitsomt. Du har gjort det mange ganger før, og du kan bedre.

Synes du skal skjerpe deg - mest av hensyn til deg selv.

Skrevet

Still noen seriøse spm du ikke har stillt før da din snøsokk!

''snøsokk''

Er du påvirket av at det er 1. november i dag...*s*

*prøver å huske det nye skjellsordet*

Skrevet

Fordi du øser gørra di ut over andre i et omfang som blir slitsomt. Du har gjort det mange ganger før, og du kan bedre.

Synes du skal skjerpe deg - mest av hensyn til deg selv.

Gørra mi? Jeg spør jo et seriøst spørsmål jeg lurer på. Skjønner ikke hvorfor folk er så fiendtlige - må jo være fordi de tror jeg er dette udyret.

Gjest liker å være anonym
Skrevet

Er ikke folk flest hyggelige mot deg da?

Tviler på at det hjelper på alle de vanskelige tankene dine at du poster masse innlegg her. Du vil sikkert få litt forskjellige svar og ingen av de som svarer kjenner deg annet enn ut fra innleggene du skriver.

Jeg tror uansett ikke du er pedofil. Du har tanker om hvor negativt det er å bli oppfattet som pedofil og det er disse tankene som bekymrer deg.

Syns du skal snakke med behandleren din også om disse bekymringene. Det er den beste måten å få hjelp på.

Skrevet

Gørra mi? Jeg spør jo et seriøst spørsmål jeg lurer på. Skjønner ikke hvorfor folk er så fiendtlige - må jo være fordi de tror jeg er dette udyret.

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg merker at jeg er lei av at du tillater deg selv å holde på sånn hver gang du får det vanskelig. Jeg er ikke interessert i å forsikre deg gang på gang om at du ikke er pedofil, såpass ansvar må du kunen ta selv.

Gjest liker å være anonym
Skrevet

''snøsokk''

Jeg likte også det ordet. Men godt du oppklarte at det var et skjellsord. Trodde det var en blomst jeg ;o)

Skrevet

''snøsokk''

Det er jo mesterlig! :) Jeg legger det også til i ordboka mi.

Gjest bjelleklang
Skrevet

''snøsokk''

Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje?

Skrevet

Jeg likte også det ordet. Men godt du oppklarte at det var et skjellsord. Trodde det var en blomst jeg ;o)

Snøsokk er i allefall snillere enn å bli kalt gymsokk.

;-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Årsaken er a) at du spør de samme spørsmålene om igjen og om igjen og B) at du så tydelig viser at du aldri bryr deg om eller etterlever de svar og råd du får.

Logg av!

Gjest bjelleklang
Skrevet

Da snakker vi snøklokke du ;)

Skrevet

Det er jo mesterlig! :) Jeg legger det også til i ordboka mi.

Dette blir det første ordet i dol-ordlista.

Snøsokk.

Skrevet

Dette blir det første ordet i dol-ordlista.

Snøsokk.

Bra, da var vi så langt. Det er en bok med dugelige skjellsord, ikke sant?

Skrevet

Snøsokk er i allefall snillere enn å bli kalt gymsokk.

;-)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...