Gå til innhold

Årsaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra, da var vi så langt. Det er en bok med dugelige skjellsord, ikke sant?

De neste ordene kan for eksempel være: Tølper, lømmel,

Skrevet

Bra, da var vi så langt. Det er en bok med dugelige skjellsord, ikke sant?

Javisst, det er jo nettopp når man er der at man trenger et skjellsord (skrives det sånn, som i et skjell?) at man er på sitt mest kreative.

Skrevet

Dette blir det første ordet i dol-ordlista.

Snøsokk.

Skjellsord fra bøgda:

Dassmajor

Gnelldåse

Høkkert

Sildsame

Skrevet

Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje?

''Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje?''

Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger? Om det er riktig, må det vel heller være et hedersord ;-) Men de fleste ord kan bli skjellsord om man bruker riktig tonefall eller tegnsetting, hehe...

Gjest bjelleklang
Skrevet

''Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje?''

Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger? Om det er riktig, må det vel heller være et hedersord ;-) Men de fleste ord kan bli skjellsord om man bruker riktig tonefall eller tegnsetting, hehe...

''Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger?''

Det skal vi ikke se bort fra at det er. Kanskje de bruker ordet litt nordover i landet. Der sier de: æ skal legge om til snøsokkan, istedet for piggdekk :)

Skrevet

Javisst, det er jo nettopp når man er der at man trenger et skjellsord (skrives det sånn, som i et skjell?) at man er på sitt mest kreative.

Skjellsord, kjellsord, vi er ikke så nøye på sånt, vel. Det kan finnes svensker ombord, så vi lar det være med det:)

Skrevet

''Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger?''

Det skal vi ikke se bort fra at det er. Kanskje de bruker ordet litt nordover i landet. Der sier de: æ skal legge om til snøsokkan, istedet for piggdekk :)

*LOL*!

Skrevet

Du snakker bare kryptiske ting som jeg er sikker på du ikke hvet selv hva er.

Der det bare for å oppmeksomhet - eller er du "far out".

Skrevet

Time-out? Hvorfor kan ingen svare meg "seriøst" lengre?

Er du seriøs da ???

Skrevet

Still noen seriøse spm du ikke har stillt før da din snøsokk!

*lol* snøsokk ja.. fantastisk!

Det blir herav mitt nye yndlingsskjellsord!

Gjest bjelleklang
Skrevet

*lol* snøsokk ja.. fantastisk!

Det blir herav mitt nye yndlingsskjellsord!

Hehe, det klinger ganske bra på trykk faktisk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...