Gå til innhold

Hvor kjøpe dress til 13-åring?

Anbefalte innlegg

Det skal være juleball på ungdomsskolen, og vår 13-åring trenger derfor dress. Er det noen som har erfaring med hvor det lønner seg å kjøpe dette? Den bør ikke være for dyr, han vokser jo ut av den rimelig fort, men den bør være fin likevel. Han er 170 høy, men er tynn, som 13 åringer flest :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355498-hvor-kj%C3%B8pe-dress-til-13-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tiden før konfirmasjoner har Dressmann dresser som passer unge gutter. Kanskje de har noe nå også? Cubus kan kanskje også ha noe?

Bor du i Oslo? I så fall kan du prøve herreavdelingen på Zara. Vil tro strørrelse small kan passe (dog litt avhengig av om han er stor/liten han er for alderen)

Annonse

Har de til ungdom? Er det ikke fryktelig dyrt der?

Sønnen min kjøpte konfirmasjonsdressen sin der. Ordentlig stilig var den. De hadde en del veldig smale herremodeller. Husker ikke nøyaktig hvor mye den kostet, men jeg var den gang alenemor med anstrengt økonomi så det var nok ikke helt avskrekkende.

Annonse

I fjor kjøpte vi dress på Cubus til vår daværende 12-åring, og jeg synes den var mye finere både i stoff og snitt en den vi kjøpte på SparKjøp året før.

På skoleballet her i fjor var det ikke uvanlig at gutta hadde "kule sko" til dressen, type skatesko el lign, istedenfor pensko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...